تازه های سایت

کد مطلب: 28657
15. آذر 1395 - 13:57
یک دانشجوی نهاوندی موفق شد در جشنواره مبتکرین و ممتازان بسیج دانشجویی به‌عنوان نخبه انتخاب شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهرستان نهاوند که از دیرباز مهم فرهنگ و علم تمدن بوده است همواره در برهه‌های مختلف تاریخی شخصیت‌های دینی و علمی ممتازی را در دل خود پرورش داده و برای خدمت به کشورمان رشد و تربیت‌کرده است.

با توجه به فرارسیدن روز دانشجو به سراغ یکی از نخبگان و دانشجویان نهاوندی رفتیم که نام نهاوند را همچون گذشته در عرصه تحصیل علم در آسمان کشورمان درخشنده کرده است.

فرامرز محمدی پویا یکی از دانشجویان نهاوندی است که با نخبه بودن خود به همگان ثابت کرده است که خواستن توانستن است.

وی که در حال حاضر دانشجوی دکتری دوره فرصت مطالعاتی دانشگاه تربیت مدرس است می‌گوید: مراسم تجلیل از نخبگان بسیج دانشجویی تهران بزرگ هرساله با حضور شخصیت‌ها و مسئولان رده‌بالای کشور برگزار می‌شود.

محمدی پویا ادامه داد: در این مراسم دکتر جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنانی در مورد اهمیت و ضرورت اقتصاد مقاومتی در جامعه ایراد کردند و فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی مورد تبیین قرار گرفت.

وی بابیان اینکه در ادامه این مراسم از نخبگان بسیج دانشجویی استان تهران بزرگ تجلیل شد، گفت: این جشنواره هرساله به‌صورت «جشنواره مبتکرین و ممتازان بسیج دانشجویی» در کل کشور برگزار می‌شود.

این دانشجوی نخبه نهاوندی افزود: سیستم انتخاب در این جشنواره بدین‌صورت است که آثار علمی و پژوهشی دانشجویان بسیجی هر استان مورد داوری قرار می‌گیرد و درنهایت در هر مقطع تحصیلی، یک نفر به‌عنوان «دانشجوی نخبه بسیجی» انتخاب می‌شود.

محمدی پویا اظهار داشت: در جشنواره امسال نیز، پس از داوری آثار علمی و پژوهشی دانشجویان استان تهران بزرگ، بنده به‌عنوان رتبه برتر مقطع دکتری تخصصی استان تهران انتخاب شدم.

لازم به ذکر است که محمدی پویا دانشجوی دوره فرصت مطالعاتی دانشگاه تربیت مدرس در رشته علوم تربیتی (مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی) است که هدایای خود را از دست دکتر سعید جلیلی دریافت کرد.

محمدی پویا، سال گذشته نیز به‌عنوان دانشجوی نمونه بسیجی استان تهران انتخاب‌شده بود.

وی همچنین به‌عنوان «عضو هیئت‌علمی افتخاری گروه آموزش جامعه بین‌المللی توسعه ارتباطات بین دانشگاهی (ISCDBU)» نیز انتخاب‌شده است که در جای خود ارزشمند است.

وی همچنین موفق به کسب افتخار علمی بین‌المللی شده است که دراین‌باره می‌گوید: با لطف و عنایت خداوند، از طرف جامعه بین‌المللی توسعه ارتباطات بین دانشگاهی (ISCDBU) در حکمی رسمی به‌عنوان عضو هیئت‌علمی افتخاری گروه آموزش جامعه بین‌المللی توسعه ارتباطات بین دانشگاهی انتخاب شدم.

محمدی پویا در مورد سوابق علمی و پژوهشی خود نیز به ما گفت: در سال 90 به‌عنوان دانشجوی برتر رشته علوم تربیتی کشور و در همان سال به دانشجوی برگزیده جشنواره حرکت انتخاب شدم.

وی ادامه داد: در سال 91 به‌عنوان دانشجوی استعداد درخشان مقطع دکتری تخصصی و در سال بعد به‌عنوان دانشجوی استعداد درخشان باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان برگزیده شدم.

این نخبه نهاوندی گفت: در سال 93 به‌عنوان رتبه اول آزمون جامع دکتری تخصصی انتخاب شدم و به‌عنوان دانشجوی نمونه بسیجی دانشگاه‌های تهران بزرگ انتخاب شدم و در جشنواره‌های مختلفی صاحب‌عنوان شدم.

وی بیان داشت: همیشه افتخار کرده‌ام که فرزند نهاوند هستم و با دعای خیر مردم همچنان قصد ادامه تحصیل‌دارم و امیدوارم بتوانم به مردم ایران اسلامی خدمت کنم و فرد مفیدی برای جامعه و همشهریانم باشم.

محمدی پویا که هم‌اکنون عضو باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان کشور است در جشنواره‌های بسیار زیادی صاحب عناوین برتر شده است و مقالات بسیار زیادی از وی منتشرشده است.

وی درزمینهٔ علوم تربیتی نیز تألیفاتی مانند کتاب " روش‌ها و فنون تدریس " را تألیف کرده است و در سال جاری نیز در دانشگاه به‌عنوان دانشجوی نمونه انتخاب‌شده است.

و این‌گونه فرزندی از دیار نهاوند موجب درخشش نام نهاوند در سطح بین‌المللی شده است؛ ضمن تبریک این افتخار بین‌المللی به دکتر محمدی پویا و خانواده محترم و همشهریان عزیز، آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان و جامعه علمی کشور سربلندمان ایران را از درگاه احدیت مسئلت داریم.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/img_724.jpg

http://garoo.ir/sites/default/files/8925101011.jpg

http://garoo.ir/sites/default/files/img_6958.jpg

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما