تازه های سایت

کد مطلب: 28542
9. آذر 1395 - 9:09
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی، دشمنان توطئه‌های مختلفی را برعلیه مردم ایران به راه انداختند ولی با مقاومت مردم و یاری خداوند انقلاب اسلامی باقدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حمیدرضا حاجی بابایی در یادواره 32 شهید سرافراز روستای زرامین سفلی نهاوند گفت: شهدای انقلاب اسلامی با جان‌فشانی و ایثار از همه‌چیز خود گذشتند تا انقلاب اسلامی به مسیر پرافتخار خود ادامه دهد.

وی اظهار داشت: حرکت انقلابی ما تزلزلی در دل آمریکا و اروپا به وجود آورده که این حرکت به برکت خون شهیدان و قدرت باصلابت انقلاب اسلامی است.

نماینده همدان در مجلس افزود: باوجود همه کارشکنی‌ها و دشمنی استکبار جهانی، انقلاب اسلامی با تمام قدرت در مسیر تحقق اهداف خود حرکت می‌کند و موفق شده توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کند.

حاجی بابایی به بدعهدی آمریکایی‌ها اشاره کرد و گفت: آمریکا هرچه از دستش آمده بر ضد ملت ایران انجام داده است و از هر خباثتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرده است؛ بنابراین ما نباید از آمریکا انتظار داشته باشیم برای جوانان ما شغل ایجاد کند.

 

1061115

 

وی اظهار داشت: بعدازاین همه تحریم و توطئه؛ آمریکایی‌ها ناجوانمردانه دوباره 10 سال ما را تحریم کردند که این نشان می‌دهد دشمنی آن‌ها با مردم ایران هیچ‌وقت تمام نمی‌شود.

حاجی بابایی اظهار داشت: آمریکایی که ادعای ابرقدرتی دارد توان اداره کشور خودش را ندارد و برخی ایالت‌های این کشور به دنبال استقلال از این کشور هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس افزود: رسالت انقلاب اسلامی مبارزه با هر قدرت استکباری است و باوجود همه نقشه‌های خباثت آمیز علیه ما به یاری خدا انقلاب اسلامی به حرکت باصلابت و بااقتدار خود ادامه می‌دهد.

 

 

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان بر ضدانقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم کشور ما همیشه در مقابل دشمنان مقاومت کردند و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، همواره دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس در بخش دیگری از سخنانش گفت: به برکت خون شهدا امسال در ایام اربعین 20 میلیون زائر در کربلا، بزرگ‌ترین اجتماع بشری را تشکیل دادند که در نوع خود بی‌نظیر بود که نشان‌دهنده عظمت و امتداد حرکت امام حسین (ع) بود.

وی افزود: مبنای انقلاب اسلامی ما توحید، قران، رسالت پیامبر و پیاده‌سازی قرائت اهل‌بیت از قران کریم در جامعه است و مبنای حرکت امام حسین (ع) در قران و اسلام است.

 

1061120

 

وی گفت: امام حسین (ع) در این مسیر نورانی چیزهای گران‌قدری را تقدیم کرد و چراغ هدایتی دریافت کرد که تا ابد راهنمای انسان‌ها باشد و شهدای ما نیز با پیروی از این راه نورانی، خط سرخ شهادت را امتداد دادند.

حاجی بابایی عنوان کرد: ما انقلاب کردیم و شهید دادیم و تحریم و سختی‌ها را تحمل کردیم برای تحقق یک هدف خاص، چون می‌خواهیم قران با قرائت نورانی اهل‌بیت بتواند انسان‌ها را به سمت خدا و نورانیت هدایت کند.

وی گفت: امروز در محور مقاومت همه دنیا در یک جبهه قرارگرفته‌اند و جمهوری اسلامی نیز در یک‌طرف است و در سوریه ما موفق شدیم آمریکا را به عقب برانیم که این‌همه موفقیت به برکت خون شهدا است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی امروز فرزندانی تربیت‌کرده است که از حرم آل الله دفاع می‌کنند که این موضوع نشان می‌دهد خط سرخ شهادت در محور مقاومت امتداد دارد و همچنان نورافشانی می‌کند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما