تازه های سایت

کد مطلب: 28524
8. آذر 1395 - 11:54
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: یک واحد آپارتمان مسکونی همزمان با نخستین روز از هفته وقف در این شهرستان وقف شد.
 به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام فیض الله اسد پور با بیان اینکه یک دستگاه آپارتمان واقع در شهرک شهید حیدری نهاوند امروز وقف شد اظهار کرد: این وقف را واقف خیر اندیش خانم فرحناز سراقی انجام داده است.

وی ارزش ریالی آپارتمان وقف شده را 700 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: وقف این آپارتمان با نیت روضه خوانی و ترویج فرهنگ قرآن کریم در نهاوند انجام شده است.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با بیان اینکه وقف ها در زمان های مختلف در جامعه ایجاد شده است ادامه داد: شعار' همه واقف باشیم' برای هفته وقف انتخاب شده و همه باید به این شعار جامعه عمل بپوشانیم و اجازه ندهیم در حد شعار باقی بماند.
حجت الاسلام اسدپور با تاکید بر اینکه موقوفه ها باید با مقتضیات زمان هماهنگ باشند ادامه داد: عمل به نیات واقفان واجب است و اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند در راستای اجرای امینانه نیات موقوفات تلاش می کند.
وی با بیان اینکه عواید وقف مربوط به تمام جامعه و مردم می شود افزود: کسانی که از اموال وقفی چون زمین های کشاورزی، مغازه ها، ساختمان های مسکونی، باغ ها و نهادهای دولتی استفاده می کنند باید حق وقف را به درستی ادا کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما