تازه های سایت

کد مطلب: 28508
6. آذر 1395 - 20:06
فرمانده انتظامی نهاوند از کشف جسد یک مرد در سالن نیمه‌کاره ورزشی بانوان نهاوند خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی با اعلام این خبر در تشریح جزئیات این خبر، گفت: صبح شنبه در پی طی تماس تلفنی نگهبان سالن ورزشی نیمه‌کاره بانوان نهاوند با مرکز فوریت‌های پلیس شهرستان نهاوند مبنی بر رؤیت جسد یک مرد، نیروهای آگاهی شهرستان بلافاصله به محل مذکور اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور نیروهای پلیس آگاهی طی بررسی‌های ابتدایی مشخص شد جسد مردی حدود ۲۸ ساله به نام «م-ر» در داخل سالن ورزشی نیمه‌کاره بانوان نهاوند وجود دارد.

فرمانده انتظامی نهاوند بابیان اینکه بر اساس تحقیقات اولیه و بررسی‌ها شکل‌گرفته این شخص به علت اینکه توسط خانواده‌اش به علت اعتیاد طردشده است برای خوابیدن به این مکان رفته که به علت سرما فوت کرده است، افزود: تحقیقات در مورد نحوه ورود این فرد به داخل سالن و علت فوت دقیق آن منوط به تحقیقات بیشتر و نظر پزشکی قانونی و مراجع قضایی است.

وی با تأکید بر اینکه متوفی دارای اعتیاد و کارتن‌خواب بوده است، افزود: متأسفانه متوفی دارای سوابق قضایی نیز است و بعضی از شنیده‌ها حکایت از سقوط این شخص از ارتفاع دارد که پلیس در این خصوص نظری ندارد و همه‌چیز منوط به نظر نهایی پزشک قانونی می‌باشد که پس از اعلام نظریه به رسانه‌ها اطلاع داده خواهد شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما