تازه های سایت

کد مطلب: 28250
19. آبان 1395 - 10:22
مسلمانان کشور نیجریه در پیاده‌روی اربعین سال گذشته تصویری از شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان این کشور را در کنار تصویر امام راحل و رهبر معظم انقلاب قرار داده بودند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نفوذ و تأثیر کلام عالم شیعه شیخ ابراهیم زکزاکی به‌عنوان رهبر شیعیان کشور نیجریه باعث توسعه و گسترش فرهنگ شیعی و اسلامی در بین مردم نیجریه شد و شیخ زکزاکی موفق شد چندین میلیون شیعه را در قلب آفریقا شیفته و مجذوب رهبر معظم انقلاب و انقلاب اسلامی کند.

دشمنان شیعه و اسلام که اقدامات شیخ زکزاکی را برنمی‌تابیدند در سال جاری در حمله‌ای وحشیانه به محل سکونت این شیخ مجاهد و عالم، علاوه بر به شهادت رساندن فرزندان وی، شیخ زکزاکی را نیز به‌طور فجیعی مورد ضرب و شتم قراردادند به‌طوری‌که یک‌چشم وی را نابینا کردند و سپس او را در مکان نامشخصی زندانی کردند.

در تصویری که مشاهده می‌کنید و توسط یکی از زائران نهاوندی حرم حسینی در سال گذشته به ثبت رسیده است، شیعیان نیجریه تصویر شیخ ابراهیم زکزاکی را در کنار تصویر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری قرار داده‌اند و در مسیر پیاده‌روی اربعین با خود حمل می‌کردند.

این تصویر نشان از نفوذ و گسترش تفکر انقلاب اسلامی در بین مردم جهان دارد و نشان می‌دهد که مسلمانان کشورهای جهان چه عشق و ارادت مثال‌زدنی به امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دارند.

 

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما