تازه های سایت

کد مطلب: 28176
15. آبان 1395 - 7:46
فرماندار نهاوند از برگزاری نماز جماعت در ۵۲ اداره این شهرستان خبر داد و گفت: نماز عامل وحدت و پیوند مسلمانان جهان است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در شورای نماز و زکات شهرستان نهاوند بابیان اینکه امروز برخی یک مسئله از یک شخص را علم کرده و قصد ایجاد بدبینی نسبت به دین‌ در مردم را دارند، ادامه داد: تا زمان برگزاری اجلاس نماز در نهاوند ۲۴ روز فرصت باقی است.

وی با بیان اینکه زمان باقی مانده تا برگزاری این برنامه هرچند اندک است اما باید با تشکیل کمیته‌ها و تفویض اختیارات به برگزاری هرچه بهتر این اجلاس کمک کنیم، گفت: باید در این برنامه افراد جامعه هدف حضورداشته باشند.

وی گفت: باید از قبل تحقیق‌های مناسبی در رابطه با آسیب‌های اجتماعی و موانع موجود برای ارائه در این اجلاس انجام می‌شد.

حمیدوند با تأکید بر اینکه نفس دین فارغ از تأثیرهای سیاسی باید در این اجلاس‌ها بیان شود، گفت: اعتقادات و انجام واجبات نقش بسیار مهمی در کاهش جرائم دارد همچنان که امروز بسیاری از پرونده‌ها و جرائم موجود در قوه قضاییه و نیرو انتظامی با این مهم رابطه دارند.

وی با اشاره به اینکه بحث هزینه‌ها و اعتبار موردنیاز حل شدنی است، گفت: امروز باید همه دغدغه ما برگزاری این اجلاس با معنویت و کیفیت هرچه‌تمام‌تر باشد.

فرماندار نهاوند در پایان با اشاره به اینکه ۵۲ اداره شهرستان نماز جماعت ظهر را برگزار می‌کنند، گفت: خوشبختانه در ادارات نهاوند با توجه به گزارش‌ها و بازدیدها نماز جماعت‌ به‌موقع انجام می‌شود و در تعدادی که نماز جماعت برگزار نمی‌شود نیز علت عدم وجود دفتر اداری مناسب و یا تعداد کم کارکنان آن‌ها است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما