تازه های سایت

کد مطلب: 27938
2. آبان 1395 - 8:16
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان:
13360 خانواده نهاوندی در سرشماری اینترنتی ثبت نام کردند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان از ثبت‌نام اینترنتی 13360 خانواده نهاوندی که معادل 21 درصد از کل خانواده های نهاوند است، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سید اسکندر صیدایی با اعلام این خبر گفت: آمار نهایی استان همدان تا آخرین لحظه فعالیت سامانه سرشماری اینترنتی کشور شرکت ۱۵۳ هزار خانوار استان همدان در این رویداد بوده است.

وی با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام‌شده اینترنتی شهرستان نهاوند، گفت: در شهرستان نهاوند ۱۳ هزار و ۳۶۰ خانوار با در برگیری ۲۱.۴۹ درصد خانوارهای شهرستان نهاوند در سامانه سرشماری ثبت اطلاعات کرده‌اند.

صیدایی بابیان اینکه رتبه هشتم نهاوند در سرشماری اینترنتی در استان همدان بدون تغییر مانده است، گفت: در نهاوند ۴۳ هزار و ۷۷۷ نفر ثبت‌نام اینترنتی کرده‌اند که ۲۴.۷ درصد جمعیت نهاوند را شامل می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان  بابیان اینکه این آمار ۲۵.۵۴ درصد خانوارهای استان همدان را شامل می شود، گفت: آمار اعلام شده ازلحاظ جمعیت ۵۰۰ هزار نفر با در برگیری ۲۷.۷ درصد استان همدان را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اتمام زمان ثبت‌نام اینترنتی گفت: عملیات سرشماری میدانی با بهره مندی از ۶۰۰ آمارگیر در استان همدان در حال انجام است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما