تازه های سایت

کد مطلب: 27880
25. مهر 1395 - 7:45
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از روز دوشنبه هفته جاری دمای استان تا هشت درجه سانتیگراد کاهش پیدا می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، نادر پیرتاج‌همدانی با اعلام این خبر گفت: طی 24 ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی رشد موقت ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: از روز دوشنبه هفته‌جاری با ریزش هوای سرد شمالی به تدریج در بیشتر نقاط استان شاهد کاهش محسوس دما از پنج تا هشت درجه سانتیگراد خواهیم بود.

پیرتاج‌همدانی با بیان اینکه شدت سرما در اوایل صبح بیش از سایر ساعات خواهد بود، تصریح کرد: احتمال سرمازدگی محصولات و اینکه دمای هوا به زیر صفر برسد نیز وجود دارد.

این کارشناس پیش‌بینی هواشناسی گفت: در برخی از نقاط استان احتمال رشد موقت ابر و وزش باد از روز دوشنبه تا اواخر هفته دور از انتظار نیست.

وی حداقل دمای شب گذشته همدان را 4 درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: این درحالیست که در گرم‌ترین ساعات خود به 26 درجه سانتیگراد رسیده است.

پیرتاج‌همدانی خنک‌ترین نقطه همدان را با دمای یک درجه سانتیگراد مربوط به فامنین دانست و افزود: نهاوند با دمای 27 درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهرستان استان گزارش شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما