تازه های سایت

کد مطلب: 27794
15. مهر 1395 - 2:03
فرمانده انتظامی نهاوند از تشکیل جلسه ای برای بررسی مشکلات ۱۲ هیئت مذهبی نهاوند خبر داد و گفت: نیروی انتظامی با قبح شکنی در عزای امام حسین(ع) برخورد می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ محسن اقبالیان در شورای فرهنگ عمومی نهاوند، گفت: طی هفته های اخیر و در راستای هماهنگی هرچه بیشتر هیئت‌های عزاداری در شهرستان نهاوند، جلساتی توسط اداره تبلیغات اسلامی و دستگاه‌های ذی‌ربط برگزارشده است.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های ترافیکی با مسئولین هیئت ها انجام و نیروی انتظامی با ۱۲ هیئت مذهبی و عزاداری شهر نهاوند برای بررسی مسائل، مشکلات و موانع موجود جلساتی برگزار کرده که امیدواریم با اجرای تصمیمات و مصوبات مراسم عزاداری سالار شهیدان بهتر از پیش برگزار شود.

فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به برخی مسائل حاشیه‌ای که به بهانه‌های مختلفی از جمله ادای نذر ایجاد می شود، گفت: متأسفانه برخی رانندگان بابیان اینکه نذر دارند و باید نذر خود را ادا کنند موجب اخلال در برنامه‌ها می‌شوند.

وی اظهار داشت: پلیس در بیشتر مواقع از قوه قهریه استفاده نمی‌کند اما در صورت مشاهده قبح شکنی در شهرستان نهاوند با خاطیان برخورد خواهد کرد.

اقبالیان بابیان اینکه در زمینه فرهنگ‌سازی باید در ابتدا با تبلیغات وارد شد، گفت: متأسفانه در برخی موارد مسئولان هیئت‌ ها از ریش‌سفیدانی انتخاب می‌شوند که توان اجرای کار را  به‌واسطه کهولت سن ندارند و کارها بر زمین می ماند.

وی افزود: استفاده از تجربیات و ارشادات ریش‌سفیدان و پیر غلامان باید در دستور کار باشد اما با توجه به افزایش جمعیت نسبت به گذشته باید جوانان نیز وارد کار شوند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما