تازه های سایت

کد مطلب: 27748
4. مهر 1395 - 8:26
فرماندار نهاوند با اشاره به آغاز طرح سرشماری نفوس و مسکن در کشور به‌صورت اینترنتی، گفت: افرادی که به‌صورت اینترنتی ثبت اطلاعات می‌کنند فقط باید کد رهگیری را به مامور سرشماری ارائه دهند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در مراسم نواختن زنگ آغاز طرح سرشماری نفوس و مسکن گفت: امروز ایران اسلامی بیش از هرزمانی نیازمند نیروی کار باسواد دارای مهارت است.

وی بابیان اینکه از امروز تا ۲۴ مهرماه سال جاری مرحله اول ثبت اطلاعات نفوس و مسکن(سرشماری) از طریق ورود به سایت اینترنتی www.sarshomari۹۵.ir  آغازشده است، گفت: دانش آموزان می‌توانند مروجان بسیار خوبی برای تبلیغ این امر مهم در شهرستان و بین اقوام خود باشند.

فرماندار نهاوند با اشاره اینکه در ادوار گذشته سرشماری‌ها با فواصل زمانی زیاد انجام می‌شد، گفت: این مسئله به سبب به‌کارگیری شیوه‌های قدیمی موجب صرف هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری از بیت‌المال می‌شد که به امسال در مرحله اول به‌صورت اینترنتی و پس‌ازآن با حضور مأمورین سرشماری به درب منازل انجام می‌شود.

حمیدوند بابیان اینکه افرادی که به‌صورت اینترنتی ثبت اطلاعات می‌کنند فقط باید کد رهگیری را به مامور سرشماری ارائه دهند، گفت: این مهم در انجام هرچه سریع‌تر سرشماری بسیار مؤثر است.

وی عنوان کرد: دانش آموزان بازوان دولت در سرشماری نفوس و مسکن باشند.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای علاوه بر آموزش‌های تئوری در بحث عملی به دانش آموزان مهارت ارائه می‌دهند، گفت: این دو مقوله که در دانشگاه‌ها با عنوان رابطه دانشگاه و صنعت شناخته‌شده برای آبادانی و رونق اقتصادی در کشور و حتی در خانواده‌ها مؤثر است چراکه فرد طالب علم در کنار فراگیری علوم تئوری فعالیت و مهارتی آموخته و می‌تواند از آن محل روزی حلال کسب کند.

وی در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس و رشادت های شهدای گران‌قدر ایران اسلامی و همچنین شهرستان نهاوند برای امنیت و آزادی ایران اسلامی، گفت: همه ما باید قدردان خون این شهدا و ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.

حمیدوند بابیان اینکه سرداران شهیدی چون امیدی، کیانی و شهدای گروه انقلابی ابوذر از بستر و دامان معلمان انقلاب و مدارسی چون مدرسه شما به این درجه رفیع رسیده‌اند، گفت: ارزش آدمی به‌اندازه اراده و خواست اوست و در این راستا نیز باید با استعانت از خداوند به جلو حرکت کند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما