تازه های سایت

کد مطلب: 27705
27. شهريور 1395 - 9:00
فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد
اجرای طرح ضربتی پلیس در تفرجگاه‌های نهاوند
فرمانده انتظامی نهاوند از اجرای طرح ضربتی پلیس در تفرجگاه‌های نهاوند خبر داد و گفت: تا کنون بیش از ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف‌ شده است.
به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ محسن اقبالیان با اعلام این خبر گفت: مجموعه انتظامی نهاوند با به کار گیری عوامل اجرایی یگان امداد و کوپ تابعه طی دو هفته گذشته نسبت به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح تفرجگاه‌های درون و برون‌شهری اقدام کرده است.

وی گفت: برخورد با راکبان موتور سیکلت های متخلف و مزاحم و همچنین خودروهای دارای آلودگی صوتی یکی از برنامه‌های این طرح بود چراکه این قشر با اقدامات خلافکارانه خود زمینه سلب آسایش شهروندان را در تفرجگاه‌ها فراهم می‌کنند.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: در پی این اقدامات گسترده و اجرای طرح به‌صورت هدفمند درنهایت عوامل انتظامی شهرستان موفق به توقیف بیش از ۳۰ دستگاه خودرو و بیش از ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم شده که این وسایل نقلیه به پارکینگ منتقل شدند.

وی در ادامه به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی در راستای افزایش امنیت اجتماعی و کاهش تخلفات اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در راستای اجرای این طرح‌ها که عمدتاً موفق هستند انواع سرقت‌ها در شهرستان نهاوند ۳۱ درصد کاهش داشته است.

اقبالیان با اشاره به لزوم همکاری و نقش اخبار و اطلاعات مردمی در این موفقیت‌ها، گفت: در ۵ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۹ هزار و ۷۲۷ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی شهرستان برقرارشده که نسبت به آمار مشابه سال گذشته با افزایش ۹ هزار و ۲۲۵ تماس مواجه بوده که این مهم نشان از اعتماد مردم به پلیس و همچنین کارآمدی مجموعه پلیس و انتظامی نهاوند است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما