تازه های سایت

کد مطلب: 27660
14. شهريور 1395 - 15:53
مشاور رئیس قوه قضائیه در امور مجلس گفت: روحانیون در نوک پیکان حمله منافقین بودند چون از نفوذ بالایی در بین مردم برخوردار بودند ولی امروز عده‌ای به‌عناوین‌مختلف می‌خواهند منافقین را تطهیر کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی بنایی در مراسم سالگرد شهادت آیت‌الله قدوسی اولین دادستان انقلاب در مسجد حوزه علمیه نهاوند گفت: شهید قدوسی یکی از یاران صدیق و وفادار به انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) بود که در هر سمتی منشأ خدماتی برای انقلاب اسلامی بود که توسط منافقین به شهادت رسید.

وی اظهار داشت: این شهید والامقام با اخلاص و فداکاری که داشت همواره درراه انقلاب و اسلام قدم برداشت وبر سر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب با کسی تعارف نداشت.

مشاور رئیس قوه قضائیه در امور مجلس افزود: شهید قدوسی به همراه چند تن از علمای انقلابی، حوزه علمیه حقانی را تأسیس کرد و سپس حوزه علمیه خواهران را بانام توحید پایه‌گذاری کرد که تأسیس این حوزه‌های علمیه سهم بسزایی در تربیت نسل انقلابی داشت.

بنایی بیان داشت: با تأسیس حوزه علمیه حقانی و باتربیت افراد دارای علم و آگاهی، معارف به همه مناطق ایران صادر شد و فرهنگ انقلابی بیشتر گسترش یافت و این مدرسه هنوز هم ثمر می‌دهد.

وی با اشاره به خیانت‌های منافقین در حق مردم ایران اسلامی عنوان کرد: منافقین به خاطر شناختی که از روحانیت و روحیات مبارزاتی علما داشتند و از نفوذ آن‌ها در بین عامه مردم مطلع بودند از هر روشی برای حذف آن‌ها استفاده می‌کردند.

بنایی گفت: آن‌ها می‌خواستند با حذف روحانیون به اهداف خود برسند و در این راه‌دست به ترور علما می‌زدند که انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، شهادت شهید باهنر و ترور شهید قدوسی ازجمله این اقدامات است.

مشاور رئیس قوه قضائیه در امور مجلس اظهار داشت: امروز عده‌ای با عناوین مختلفی می‌خواهند منافقین را تطهیر کنند درحالی‌که سراسر عمر ننگین آن‌ها خیانت به وطن و کشتار مردم و علمای بزرگوار ایران اسلامی است.

وی افزود: روحانیون در نوک پیکان حمله منافقین بودند چون علمای بزرگوار اسلام مواضع ضد استکباری داشتند و در مراحل مختلفی با همراهی مردم جلوی توطئه‌های آن‌ها را گرفتند.

وی با اشاره به شهادت شهید قدوسی به‌عنوان اولین دادستان انقلاب اسلامی گفت: این شهید والامقام افتخاری برای استان همدان و شهرستان نهاوند است و ما همواره باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

بنایی اظهار داشت: روحانیونی مانند شهید مطهری، شهید قدوسی، شهدای محراب و شهید باهنر که توسط منافقین ترور شدند از جایگاه والایی داشتند و پناهگاه مردم بودند.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همچنان از منافقین به‌عنوان راهبرد و ابزاری برای تحقق بخشیدن به اهداف شومشان برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند؛ بنابراین باید هوشیار بود و باتربیت نسل جوان و انقلابی، هویت انقلاب اسلامی را که موردحمله دشمنان است حفظ کنیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما