تازه های سایت

کد مطلب: 27590
29. مرداد 1395 - 12:32
فرماندار نهاوند تأکید کرد: مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستاها و سراب‌های نهاوند پیگیری و رفع شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در نشست بررسی مشکلات حوزه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات مخابراتی نهاوند، گفت: نهاوند به‌عنوان کوهستانی‌ترین شهر استان همدان، دارای ظرفیت‌های توسعهای بسیاری است که تحقق آن نیازمند توجه بیشتر است.

وی بابیان اینکه شهرستان نهاوند دارای ۱۸۵ روستا است، گفت: به‌صورت نسبی خدمات مطلوبی در سطح نهاوند و شهرها و روستاهای تابعه در حوزه مخابرات انجام‌شده است.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه برخی از روستاهای نهاوند از نعمت تلفن ثابت بهرهمند نیستند و یا اینکه از دستگاه‌های قدیمی استفاده می‌کنند، گفت:  تا پایان سال تمامی مشترکین شهری و روستایی شهرستان از خدمات نو مخابرات بهره‌مند خواهند شد.

حمیدوند افزود: پوشش شبکه اینترنت در نهاوند در برخی نقاط باید تقویت شود که امیدواریم این مهم تا پایان سال به اجرا درآید.

وی اشاره به پیشرفت فناوری در کشور گفت: علاقه و تمایل مردم به استفاده از شبکه‌های اجتماعی و اینترنت در ایران زیاد است اما آنچه باید به آن توجه شود در نظر داشتن پیوست فرهنگی برای این توسعه ارتباطی است.

وی تاکید کرد: اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به‌منزله تیغ دو لبه‌ای است که هم می‌توان از آن‌ها در راستای پیشبرد اهداف عالیه استفاده کرد و هم مخرب بنابراین همه ما باید توجه داشته باشیم همچنان که مقام معظم رهبری بر بحث فرهنگ تأکیددارند زمانی اصول و شاکله هویتی ایرانی اسلامی بودن ما فدای فناوری نشود.

وی نقش خانواده‌ها را در این راستا کلیدی و مهم عنوان کرد و گفت: امیدواریم این توسعه‌ها درزمینهٔ های مختلف موجب اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی شود و خدایی نکرده به نحوی نباشد که در دنیا و آخرت شرمنده پدران و مادران شهدا شویم.

فرماندار نهاوند با توجه گردشگر پذیر بودن نهاوند به‌واسطه وجود سراب‌های فراوان گفت: باتوجه به رویکرد توسعه گردشگری استان همدان و تقویت زیرساخت های گردشگری سراب ها باید برخی زیرساخت‌ها برای حضور حداکثری و بدون رنجش مردم فراهم شود.

وی با اشاره به عدم آنتن دهی و یا پوشش کم آنتن اپراتورهای تلفن همراه در مناطق مختلف روستاهای نهاوند به‌ویژه سراب‌های گردشگری و تفریحی، گفت: وجود بیش از ۱۱ سراب گردشگری موجب حضور سالانه بیش از ده‌ها هزار مسافر و گردشگر در نهاوند و این مناطق می‌شود به همین دلیل باید در این مناطق آنتن دهی موبایل مطلوب باشد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما