تازه های سایت

کد مطلب: 27498
10. مرداد 1395 - 11:17
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه امروز فصل کار، تلاش و وفای عهد به مردم است، گفت: شورای شهر نهاوند در این فرصت باقیمانده باید چیزی برای ارائه به مردم داشته باشد و عملکرد خود را به مردم گزارش بدهد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، جلسه حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس با شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر در سالن اجتماعات شهرداری نهاوند برگزار شد و مسائل مختلف شهر نهاوند موردبررسی قرار گرفت.

در این نشست بهرام نیا ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه شهرداری و شورای شهر اظهار امیدواری کرد که با عملیاتی شدن و اجرای طرح‌های نیمه‌تمام، کام مردم نهاوند شیرین شود و مردم ثمره این برنامه‌ریزی‌ها را به عینه ببینند.

وی شهردار نهاوند را شخصی پیگیر معرفی کرده و اظهار داشت: متناسب با توانمندی‌های شهردار محترم انتظارات مردم و مسئولین هم به همان میزان از ایشان بیشتر می‌شود؛ که از اعضای شورای شهر می‌خواهیم از توان و تجربه یوسفیان به‌عنوان فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنند.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: علیرغم اختلاف‌سلیقه‌های موجود در شورای شهر، درمجموع شورا ترکیب مناسبی دارد که البته حضور بیشتر بانوان در شورای شهر احساس و شهر ما می‌تواند از ظرفیت ویژه بانوان در شورا بیش از این بهره‌مند گردد.

وی خطاب به اعضای شورای شهر گفت: باید در فعالیت‌هایمان برای اختلاف‌سلیقه‌ها حد و حدود و خط قرمز مشخص کنیم و درجایی که حق‌وحقوق مردم در میان است این اختلافات را کنار بگذاریم و چنانچه اختلاف‌سلیقه‌ها منجر به خطر افتادن منافع مردم شود قطعاً از دید مردم پنهان نخواهد ماند و مردم به‌موقع پاسخ آن را خواهند داد.

بهرام نیا با اشاره به سال پایانی فعالیت شورای شهر افزود: شورای شهر در این فرصت باقیمانده باید چیزی برای ارائه به مردم داشته باشد و عملکرد خود را به مردم گزارش بدهد. برخی کارهای روتین و همیشگی مثل روکش آسفالت و رنگ‌آمیزی‌ها از کارهای معمول شهرداری و شورا است و مردم به دنبال کارهای چشمگیر هستند.

وی گفت: ازجمله کارهای چشمگیر فعلی شروع پروژه میدان مرکزی، ساماندهی مسیل، اجرای طرح مجتمع فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و…است و الحمدالله بستر فراهم است لذا باید قدر فرصت باقیمانده را دانست و به‌صورت ضرب العجل از تمام ظرفیت و منابع برای خدمت به مردم بهره برده و نتیجه را در معرض دید مردم قرارداد.

 

882356

 

نماینده نهاوند در مجلس افزود: در این راستا من هم با تمام توان و ظرفیت در خدمت به ثمر نشاندن برنامه‌های شما هستم. من و شما باهم "ما " می‌شویم و اگر ظرفیت و توانمندی‌های موجود هم‌افزایی شود چون راه و هدف یکی است قطعاً نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد.

وی اظهار داشت: در جلسه شورای اداری شهرستان هم گفتم، فصل انتخابات و فضای احساسی و سیاسی متناسب با آن ایام مدت‌هاست تمام‌شده است و امروز فصل کار و تلاش است، فصل وفای عهد به مردم است که لازمه تجلی این‌ها همدلی و هم‌آوایی و هم‌صدایی همه ارکان شهرستان است.

بهرام نیا گفت: ما باید این مهم را در همه بخش‌های خدمت رسان به‌ویژه شهرداری و شورای شهر تعمیم دهیم و بیایید فصل جدیدی از کار و تلاش و خدمت برای نهاوند رقم بزنیم و هرکسی که ظرفیت بالایی دارد با این نگاه وارد عرصه خدمتگزاری می‌شود و اگر غیر این باشد نشان‌دهنده ظرفیت پایین افراد است.

وی عنوان کرد: البته انتقاد و اختلاف‌سلیقه‌ای که در راستای سازندگی و خدمت به مردم باشد پسندیده و باید برای همه مسئولین قابل‌پذیرش باشد.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: همه ما وظیفه‌داریم فرصت‌های ازدست‌رفته نهاوند را دریابیم و اگر نگاهمان فقط برای کار باشد، حتی اگر کار اندک انجام شود نتیجه مثبت خواهد داشت و همین‌که مردم بدانند نیت نماینده، شهردار و شورا خدمت به مردم است به آن‌ها نمره قبولی خواهند داد.

بهرام نیا در ادامه در خصوص طرح‌های در دست اجرا به‌ویژه احداث میدان مرکزی نهاوند از شهرداری خواست، طراحی و اجرای پروژه‌ها به‌صورت جامع، کامل و پایدار باشد و صرفاً با این هدف انجام نشود که به مردم بگوییم کاری انجام‌شده، کما اینکه پیش‌ازاین طرحی اجراشده و توسط شهردار بعدی کلاً جمع‌آوری تا دستخوش تغییرات اساسی شده، لذا حتی اگر توان مالی نداریم طرح را به‌صورت فاز به فاز اجرا کنیم تا تبدیل به طرحی ماندگار و برندی برای نهاوند باشد.

 

882357

 

در این جلسه امیررضا یوسفیان شهردار نهاوند نیز گفت: بسیاری از حقوق مردم نهاوند پیش‌ازاین ضایع‌شده است و ما از ابتدای فعالیت خود با همکاری شورای شهر بر این بوده‌ایم که علیرغم بدهی و مشکلات شهرداری به مردم خدمت کنیم.

وی به برنامه کاری و قرارداد با قرارگاه خاتم‌الاوصیا اشاره کرد و گفت: در این قرارداد که بااعتباری بالغ‌بر یک‌صد میلیارد تومان اجرا خواهد شد ۷۰ درصد اعتبار طرح از طریق واگذاری املاک و ۳۰ در صد هم به‌صورت نقدی پرداخت خواهد شد که انشا الله بتوانیم از نفوذ و رایزنی نماینده محترم در به سرانجام رسیدن این قرارداد بهره ببریم.

شهردار نهاوند ضمن تقدیر از اقدام و مکاتبات دکتر بهرام نیا و پیگیری شورای شهر در خصوص راه‌اندازی شعبه‌ای از بانک شهر در نهاوند افزود: مابقی نقدینگی طرح و قرارداد موردنظر با قرارگاه خاتم‌الاوصیا از طریق دریافت تسهیلات از بانک شهر تأمین خواهد شد.

یوسفیان به طرح‌های در دست اجرا توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: اجرای نهضت آسفالت، انعقاد قرارداد خاتم‌الاوصیا، راه‌اندازی مرکز فرهنگی و ورزشی، نصب دوربین‌های مداربسته، خرید ماشین‌آلات کشاورزی، خرید قیر یارانه‌ای، جداسازی آب شرب از فضای سبز و نصب باجه بانک شهر ازجمله اقدامات صورت گرفته و در حال انجام در شهر نهاوند است و امید است با برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجم بتوانیم نهاوند را در مسیر توسعه قرار دهیم.

وی با اشاره به وجود همدلی در مجموعهٔ مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: امید است با تلاش و همت و همدلی در این مجموعه بتوانیم به درامدهای پایدار دست‌یابیم چراکه با دستیابی به این امر بسیاری از مشکلات این شهرداری مرتفع می‌شود.

شهردار نهاوند در پایان با اشاره به اینکه چشم امید مردم به نماینده است، گفت: بنده و تمامی همکارانم در مجموعهٔ شهرداری تمام و کمال در خدمت نماینده مردم نهاوند هستیم که انشا الله با برقراری تعامل بتوانیم در جهت توسعهٔ شهرستان با همراهی نماینده شهرستان گام برداریم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما