تازه های سایت

کد مطلب: 27392
24. تير 1395 - 8:23
رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر از احداث 11 عدد سرعتکاه در محور آورزمان - نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از فارس، جواد نگاهداری اظهار کرد: در حال حاضر عملیات احداث سرعتکاه در خروجی جاده‌های روستایی فرعی محور شوشاب به آورزمان در حال انجام است.

وی ادامه داد: در خروجی روستاهای نکیل آباد، شهرک صنعتی، جیجیان رود، اسکنان، شوشاب، سلطانیه و هزارجریب به محور اصلی سرعتکاه مناسب احداث شده و تا پایان تمام فرعی‎های این محور ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر با بیان اینکه حفاظت از جان در اولویت اقدامات ایمنی است، افزود: در سال گذشته در خصوص اصلاح نقاط حادثه‌خیز اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که اصلاح 14 مورد نقاط حادثه‌خیز در محورهای طجر سامن، علمدار، مرویل (سه نقطه)، قوزان، میرزابره و اصلاح تقاطع گلوشجرد بخشی از این اقدامات است.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز پنج نقطه از نقاط حادثه‌خیز محور روستایی محمودآباد - ورچق توسط پرسنل اداره راه و شهرسازی ملایر اصلاح و ساماندهی شده است.

نگاهداری عدم توجه روستاییان به توصیه‌های پلیس و نادیده گرفتن قوانین راهنمایی و رانندگی، تخطی از سرعت مجاز و ناتوانی در کنترل وسیله ی نقلیه را عوامل اصلی بروز حوادث جاده‌ای برشمرد و گفت: امیدواریم با رعایت قوانین دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما