تازه های سایت

کد مطلب: 27336
12. تير 1395 - 9:29
رئیس اداره سوادآموزی نهاوند گفت: سال گذشته ۴۲۴ نفر در کلاس‌های نهضت سوادآموزی نهاوند ثبت‌نام کردند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا حیدری با اعلام این مطلب اظهار داشت: هدف از تشکیل دوره‌های سوادآموزی ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در کشور است که شهرستان نهاوند طی سال های گذشته اقدامات مثبتی در این زمینه انجام داده است.

وی افزود: با توجه به شرایط ابتدایی آغاز به کار نهضت سوادآموزی نهاوند تاکنون شاهد رشد سالانه در جذب جامعه هدف هستیم به‌نحوی‌که از سال ۱۳۹۳ به بعد تا پایان سال گذشته بیش از ۱۸۰ نفر افزایش استقبال مشاهده می‌شود.

رئیس اداره سوادآموزی نهاوند عنوان کرد: مهلت ثبت‌نام کلاس‌های نهضت سوادآموزی برای افراد ۱۰ تا ۴۹ سال که جامعه هدف اصلی هستند تا پایان شهریورماه است.

حیدری گفت: در سال جاری تاکنون بیش از ۱۳۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که انتظار داریم با مساعدت‌های لازم از سوی ادارات بهزیستی و کمیته امداد شهرستان نهاوند این رسالت بسیار مهم که مدنظر مقام معظم رهبری است، محقق شود.

وی اضافه کرد: بنا به آماری که از استان به ما ابلاغ‌شده آمار اعلام‌شده افرادی که شرایط شرکت در کلاس‌های سوادآموزی در کمیته امداد و بهزیستی را دارند حدوداً ۶۰۰ نفر است که نیازمند استخراج دقیق‌تر آمار از سوی مسئولین برای پالایش نهایی در آذرماه سال جاری هستیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما