تازه های سایت

کد مطلب: 27266
6. تير 1395 - 5:35
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند خبر داد:
اصلاح ۷۰ كيلومتر شبكه فشار ضعيف برق در نهاوند
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند از اصلاح ۷۰ كيلومتر شبكه فشار ضعيف با هدف كاهش تلفات، افزايش ضريب ايمنی شبكه و تعديل بار شبكه با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال در نهاوند خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، ذبیح‌الله عواطف فاضلی با اشاره به اقدامات شاخص مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند در راستای کاهش تلفات طی سال گذشته اظهار داشت: اصلاح ۷۰ كیلومتر شبكه فشار ضعیف با هدف كاهش تلفات، افزایش ضریب ایمنی شبكه، كاهش خاموشی، تعدیل بار شبكه، افزایش سطح مقطع هادی، جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از جمله این اقدامات بوده است.

وی با اشاره به تعویض ۳ هزار و ۳۲۶ دستگاه كنتور تك فاز،  ۵۹ دستگاه كنتور سه فاز و ۲۵ دستگاه كنتور دیماندی با اعتبار ۵ میلیارد ریال افزود: احداث ۱۵ كیلومتر شبكه فشار ضعیف با هدف تأمین برق ۴۵۰ متقاضیان جدید و جلوگیری از برق‌های غیرمجاز، تبدیل ۲۱۰ مورد كارت سبز به انشعاب مجاز، كاهش میانگین نصب انشعاب با اعتبار ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال نیز از دیگر فعالیت‌ها است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند ادامه داد: احداث ۱۴ دستگاه پست هوایی كم تلفات و یک هزار و ۵۰۰ متر شبكه كم ظرفیت و  تعدیل بار پست‌های هوایی با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در همین راستا انجام شده است.

وی با اشاره به نصب ۵۰ دستگاه كنتور مرجع برای شناسایی مناطق آلوده به برق‌های غیرمجاز با اعتبار ۱۵۰ میلیون ریال یادآور شد: از دیگر اقدامات نصب ۲ هزار و ۲۷ دستگاه لوازم اندازه‌گیری برای متقاضیان جدید با اعتبار۳ هزار و ۲۵۰ میلیون ریال، احداث ۲ هزار متر شبكه فشار متوسط جهت تعدیل بار فیدرهای شهرک كهریز با اعتبار ۹۰۰میلیون ریال و نصب ۵۰۶ دستگاه چراغ روشنایی معابر با اعتبار ۸۶۰ میلیون ریال بوده است.

فاضلی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات اجرایی از محل بند «ز» تبصره ۹ قانون بودجه عنوان کرد: در سال گذشته از محل این بند با ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر شبكه فشار ضعیف احداث و نصب ۳۶۱ دستگاه چراغ با اعتبار ۴۵۴ میلیون ریال با هدف تبدیل ۲۲۰ مورد انشعاب غیر مجاز و ۴۵۰ مورد انشعاب جدید انجام شد.

وی ابراز داشت: در سال جاری نیز این برنامه برای تبدیل ۵۰۰ انشعاب از محل اعتبارات بند «ز» با احداث ۱۴ هزار متر شبكه فشار ضعیف در دستوركار قرار دارد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند عنوان کرد: نصب ۱۰ دستگاه پست هوایی و احداث یک هزار و ۳۰۰ متر شبكه فشار متوسط  با اعتبار ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای تأمین برق متقاضیان جدید و تعدیل بار پست‌های مجاور نیز از محل اعتبارات بند «ز» انجام شده است.

وی ادامه داد: نصب پنج دستگاه پست هوایی و احداث یک هزار و ۱۰۰ متر شبكه فشار متوسط نیز در برنامه سال جاری قرار دارد که تا پایان سال اجرایی می‌شود.

فاضلی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۵ هزار متر شبكه فشار ضعیف با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال با هدف كاهش تلفات و خاموشی و افزایش ضریب ایمنی در شبكه در سطح شهرستان اصلاح شده است، اظهار داشت:  در سال جاری نیز اصلاح ۲۰ هزار متر شبكه و ۱۵ دستگاه پست هوایی فرسوده در روستاهای نهاوند در دستور كار است.

وی تأکید کرد: اصلاح ۹۰۰ دستگاه لوازم اندازه‌گیری معیوب با درصد خطای بالا در سال ۹۴ با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انجام شده و اصلاح ۳ هزار دستگاه نیز امسال صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما