تازه های سایت

کد مطلب: 27210
29. خرداد 1395 - 12:49
فرمانده سپاه نهاوند گفت: مرحله اول طرح جوانه‌های صالحین باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در 59 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان نهاوند آغاز شد.

به گزارش به نقل از پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در مراسم افتتاح این طرح در شهرستان نهاوند گفت: طرح جوانه‌های صالحین امسال نیز باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و با اجرای برنامه‌های بانشاط فرهنگی در سطح پایگاه‌های بسیج شهرستان نهاوند آغازشده است.

وی اظهار کرد: امسال در شهرستان نهاوند 59 پایگاه بسیج در نقاط شهری و روستایی میزبان طرح بصیرتی، اخلاقی و مهارتی جوانه‌های صالحین هستند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در این طرح بسیجیان و اعضای حلقه‌های صالحین از برنامه‌های مختلف مهارتی، فرهنگی و بصیرتی در محیطی بانشاط استفاده می‌کنند تا هم از اوقات فراغت استفاده کرده باشند و هم آموزشی دیده باشند.

وی بیان داشت: علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت در این طرح جذب بسیجیان جدید برای عضویت در پایگاه‌ها، پرورش دادن بسیجیان به‌عنوان اعضای خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن و تقویت و انسجام بیشتر حلقه‌های صالحین هدف گذاری شده است.

کریمی گفت: در این طرح کلاس‌های متنوعی مانند آموزش قرآن، رایانه، برنامه‌های اردویی، کلاس‌های اخلاق و احکام، کلاس‌های علمی و درسی و خیلی از برنامه‌های بسیار مؤثر دیگر به نوجوانان و جوانان آموزش داده می‌شود.

وی عنوان کرد: اجرای این کلاس‌ها باعث افزایش روحیه خودباوری در بسیجیان و روحیه معنوی و حس مسئولیت‌پذیری در بین بسیجیان را تقویت می‌کند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: کلاس‌های ورزشی، آموزش نماز، کلاس‌های سبک زندگی اسلامی و برگزاری کلاس‌های فرهنگی و هنری ازجمله برنامه‌های اجرایی در طول مدت این طرح است.

وی بیان داشت: مرحله اول این طرح از ابتدای ماه رمضان شروع‌شده است و تا اواخر شهریور ادامه می‌یابد و مرحله دوم از مهرماه تا پایان سال اجرا می‌شود که امیدواریم نوجوانان و جوانان از برنامه‌های بسیار متنوع این طرح استفاده کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما