تازه های سایت

کد مطلب: 27209
29. خرداد 1395 - 12:47
جدیدترین نسخه برنامه شبکه اجتماعی موبایلی و کاملاً ایرانی "سلام " با امکانات جدید منتشر و آماده دانلود شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، پیام‌رسان صد در صد ایرانی "سلام " دارای بخش‌های مختلف ایجاد کانال، گفتگوی خصوصی، چت گروهی، اشتراک‌گذاری تصاویر، امکان کمپین سازی و هشتگ گذاری، جستجو در بین کاربران و تگ‌ها و ده‌ها قابلیت دیگر است.

این نرم‌افزار موبایلی حاصل تلاش جمعی از اساتید و دانشجویان ایرانی و پژوهشکده فضای مجازی متین است و به‌زودی نسخه رایانه‌ای آن نیز عرضه خواهد شد.

به گفته طراحان و سازندگان، نرم‌افزار سلام در حال حاضر دو امکان اینستاگرام و تلگرام را باهم دارد، یعنی شما می‌توانید هم عکس‌های مختلف را با دوستان و کسانی که در شبکه اجتماعی سلام هستند به اشتراک بگذارید و هم قسمت لایک، فالو کردن و کامنت را داشته باشید.

این برنامه اندرویدی که توسط گروهی از برنامه نویسان ایرانی تولیدشده است، با پشتیبانی از سرورهای قدرتمند خود امکان رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی همچون تلگرام، وایبر، اینستا گرام و... را دارا است.

تاکنون چندین نسخه از نرم‌افزار "سلام " تست‌شده که آخرین نسخه و نسخه آماده‌به‌کار آن نیز فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرد.

این پیام‌رسان ایرانی، باقابلیت گرافیکی بالا، سرعت ارسال داده‌ها اعم از عکس و فیلم و پیام در این قسمت برای کاربران آماده دانلود شده است.

برای دانلود آخرین نسخه نرم‌افزار شبکه اجتماعی سلام کلیک کنید.

نماهایی از قسمت‌های مختلف نرم‌افزار "سلام "

 

797006

797002

797005

797000

797001

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما