تازه های سایت

کد مطلب: 27205
29. خرداد 1395 - 12:39
در محوطه دانشکده پیراپزشکی نهاوند بین پلیس ساختمان شهرداری و پیمانکار مجری طرح و کارگرانی که مشغول بودند درگیری شدیدی رخ می‌دهد که باعث آسیب‌دیدگی چند نفر از دو طرف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، درمانگاه تخصصی شهرستان نهاوند در حالی در محوطه دانشکده پیراپزشکی این شهرستان در حال ساخت است که در روزهای گذشته درگیری شدید در این مکان اتفاق می‌افتد و باعث زخمی شدن چند نفر می‌شود.

ماجرا ازاین‌قرار است که مأموران پلیس ساختمان شهرداری نهاوند به علت اینکه این طرح هنوز پروانه ساخت و مجوزهای قانونی کار را از شهرداری دریافت نکرده است وارد محل فوق شده و از انجام کار ممانعت می‌کنند.

این اقدام باعث می‌شود تا بین پیمانکار مجری طرح و کارگران مشغول به کار با مأموران پلیس ساختمان شهرداری نهاوند مشاجره لفظی صورت بگیرد که درنهایت همین مشاجره لفظی هم به درگیری دو طرف منجر می‌شود.

براثر این درگیری چند نفر ازجمله یکی از مأمورین پلیس ساختمان از ناحیه بینی دچار مصدومیت می‌شود و تعدادی از هر دو طرف دعوا به‌شدت زخمی می‌شوند.

به همین منظور روابط عمومی شهرداری نهاوند در اطلاعیه‌ای آورده است: برای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیراصولی، پلیس ساختمان به‌عنوان بازوی اجراییات شهرداری، اصلی‌ترین واحد مقابله و جلوگیری ازاین‌گونه تخلفات شهری محسوب می‌شود و در مواقعی که تخلف صورت گرفته شامل نقض مقررات شهرداری و شهرسازی است، پلیس ساختمان می‌بایست بر اساس مقررات و ضوابط حاکم با این موارد برخورد نماید.

در این راستا با توجه به حساسیت و اهمیت جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز شهری واحد پلیس ساختمان شهرداری نهاوند در حین انجام‌وظیفه به جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در محوطه مرکز پیراپزشکی این شهر پرداخته است که متأسفانه با برخورد و ضرب و شتم تعدادی از عاملین مواجه شدند و متأسفانه مأمورین شهرداری در این درگیری به‌شدت مصدوم شدند.

همچنین روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نیز با توجه به این اتفاق و شایعه شرکت دانشجویان پیراپزشکی در این درگیری اعلام کرده است: این درگیری بین کارگران پیمانکار مجری طرح بخش خصوصی که در حال احداث ساختمان درمانگاه تخصصی نهاوند بوده و مأموران و کارگران شهرداری نهاوند رخ‌داده است و هیچ ربطی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و کارکنان بهداشت و درمان نداشته و حتی یک نفر از کارکنان بهداشت و درمان و دانشجویان در محل درگیری حضور نداشته است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما