تازه های سایت

کد مطلب: 27202
29. خرداد 1395 - 12:05
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مردم موضوع اقتصاد را اولویت فوری و کنونی کشور عنوان کردند که وظیفه نمایندگان حل این مشکلات و تحقق منویات رهبر انقلاب است.

حسن بهرام نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب گفت: ایشان در این دیدار نکات بسیار مهمی را یادآور شدند و اولین موضوعی را که اشاره کردند بحث فرهنگ بود و اشاره داشتند که یک ولنگاری و بی اهتمامی در دستگاه‌های فرهنگی به چشم می‌خورد.

وی اظهار داشت: رهبر انقلاب دومین مسئله‌ای را که بیان فرمودند موضوع اقتصاد بود که اولویت فوری و کنونی کشور است و اعلام کردند که فرهنگ در بلندمدت از اقتصاد هم مهم‌تر است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع انقلابی بودن در فرمایشات رهبری گفت: ایشان گفتند در نطق‌ها موضع‌گیری انقلابی داشته باشید و در مجلس در مقابل جریان‌های مخالف و محارب نظام اسلامی مواضع قاطع و شفاف داشته باشید.

وی بیان داشت: ایشان گفتند باید واقعیت‌ها و حقایق نظام سلطه را در نطق‌ها و سخنرانی‌ها برای مردم بیان کنید که این نکته بسیار مهم کلیدی است که همه نمایندگان باید این فرمایشات را نصب العین کار خود قرار دهیم.

بهرام نیا گفت: برای تحقق منویات رهبر انقلاب باید جاهایی که نیاز است قانون شفاف و واضح شود و نمایندگان با نظارت بر اجرای قانون دغدغه‌های رهبر انقلاب را در موضوع اقتصاد و فرهنگ رفع کنند.

وی عنوان کرد: باید یک وفاق و همدلی بین دولت و مجلس و ارکان نظام داشته باشیم تا موضوع اقتصاد، اشتغال، سرمایه‌گذاری، معیشت و فرهنگ را مرتفع کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از مدت‌ها پیش دعا می‌کردیم و آرزو داشتتیم تجدید دیداری با رهبر انقلاب صورت بگیرد چون بنده افتخار داشتم چند سال پیش نیز به دیدار رهبر انقلاب مشرف شوم و خیلی خوشحال شدم از این‌که این دیدار زمانی انجام شد که این‌جانب به‌واسطه اعتماد مردم نهاوند در کسوت نمایندگی مجلس بودم و یکی از بهترین لحظات زندگی‌ام این دیدار با رهبر انقلاب بود.

وی بیان داشت: رابطه نمایندگان با رهبر انقلاب رابطه مرید و مراد است و خیلی خوشحالیم که این دیدار فراهم شد و رهبر انقلاب مسائل بسیار خوبی مطرح کردند که نشان‌دهنده ارتباط صمیمی و پدرانه ایشان با منتخبان مردم بود.

بهرام نیا گفت: وقتی رهبر انقلاب این جمله را که " شرمندگی این حقیر و نظام از بیکاری یک جوان کمتر از خود جوان نیست "  به زبان اوردند واقعاً نمایندگان متأثر شدند و حالتی از غم بر سیمای انها نشست و این جمله ما را به خودمان آورد و مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد که امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق منویات ایشان تلاش و عمل کنیم.

وی افزود: ایشان مباحثی در مورد قاچاق داشتند و گفتند که باید از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری شود تا از کار و اشتغال داخل کشور حمایت شود و رونق اقتصادی رخ دهد.

بهرام نیا گفت: در این دیدار رهبر انقلاب توصیه به قانون‌گذاران داشتند که عمل به این توصیه‌ها در کار قانون‌گذاری و عمل به وظایف نمایندگی بسیار مهم است.

وی اظهار داشت: یکی از مصادیق نظارت مجلس می‌تواند نظارت بر عملکرد بانک‌ها باشد که مهم‌ترین مشکل پیشروی تولید و سرمایه‌گذاری است و بانک‌ها در این روند آن‌چنان همراهی نمی‌کنند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: بانک‌ها می‌تواند با کاهش سود ناشی از تسهیلات، استمهال وام‌ها، سرمایه در گردش و وام‌هایی در قالب بنگاه‌های کوچک تخصیص دهند تا چرخه تولید و اشتغال کشور به حرکت دربیاید و ایجاد شغل بشود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما