تازه های سایت

کد مطلب: 27199
29. خرداد 1395 - 12:00
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند از فعالیت نانوایی‌های نهاوند تا پایان ماه رمضان خبر داد و گفت: ۲۰۶ نانوایی شهری و روستایی دارای مجوز در نهاوند فعالیت می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، مجتبی رضایی گفت: تمامی نانوایی‌های دارای مجوز شهرستان نهاوند شامل نانوایی های روستایی و شهری به‌صورت منظم و بدون تعطیلی تا پایان ماه رمضان در ساعت پخت نان به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ۲۰۶ نانوایی در سطح شهر و روستای نهاوند فعالیت رسمی دارند، گفت: هیچ‌یک از این نانوایی‌ها حق تعطیلی بدون هماهنگی با اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ندارند و در صورت مشاهده با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی عنوان کرد: نانوایی‌های شهرستان نهاوند با توجه به نوع نانی که طبخ می‌کنند سهمیه مشخصی دارند که همه روز نسبت به طبخ آن اقدام می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند با اشاره به اینکه قیمت نان در شهرستان هیچ‌گونه تغییری نسبت به سال قبل نداشته است، گفت: هم‌زمان با ماه رمضان نیز نظارت‌ها بر نانوایی‌ها و اصناف شهرستان نهاوند مبنی بر کنترل بازار ماه رمضان آغازشده و تا پایان ماه این نظارت‌ها با حضور کارشناسان تعزیرات حکومتی و اداره اصناف صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: در این طرح با هرگونه کم‌فروشی، رعایت نکردن درج قیمت و عدم ارائه برگ خرید به مشتری برخورد و متخلفان در نامناسب بودن نان ازلحاظ کمی و کیفی به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه عدم رعایت بهداشت، گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم ارائه برگ خرید و غیره را با شماره تلفن شکایات مردمی ۱۲۴ به مرکز اطلاع دهند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما