تازه های سایت

کد مطلب: 27194
29. خرداد 1395 - 11:44
رئیس مجمع خیرین ازدواج نهاوند از برگزاری جشن ازدواج آسان ۱۰ زوج نهاوندی هم‌زمان با ولادت امام حسن(ع) خبر داد و گفت: نیمه ماه رمضان چهارمین جشن ازدواج آسان در نهاوند برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین گودرز سیفی با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه مجمع خیرین ازدواج آسان نهاوند از اوایل شروع به کار خود و قدم نهادن در این عرصه از سال ۹۳ تاکنون ۱۵ جشن ازدواج آسان برای جوانان برگزار کرده است.

وی گفت: در سال جاری نیز تاکنون سه مرحله جشن ازدواج آسان برای جوانان نهاوندی برگزارشده که در میلاد باسعادت امام حسن(ع) و نیمه ماه رمضان چهارمین جشن ازدواج آسان در سال جاری در نهاوند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰ زوج آمادگی خود را برای شرکت در این مراسم معنوی اعلام کرده‌اند، گفت: نهادینه کردن سبک ازدواج علوی و فاطمی(س) از اهداف مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند است.

وی بر لزوم فرهنگ‌سازی هرچه بیشتر این امر توسط رسانه‌های جمعی و مطبوعات تاکید کرد و گفت: جشن ازدواج آسان همچنان که از اسم آن پیداست برگزاری مراسم ازدواج به سبک ساده است و همه اقشار با هر درآمد و طبقه اجتماعی می‌توانند در آن شرکت و زندگی خود را به‌دوراز اسراف و تجمل‌گرایی آغاز کنند.

وی آشنایی با مفهوم ازدواج قبل از ورود به آن را از جوانان خواستار شد و گفت: خوشبختانه تاکنون بیش از ۵۰۰ خیر درزمینهٔ ازدواج آسان در شهرستان نهاوند شناسایی‌شده‌اند که امسال در یک مرحله جشن گل‌ریزان ۶۰ میلیون تومان پول نقد جمع‌آوری شد.

وی عنوان کرد: به همت مجمع خیرین ازدواج در شهرستان نهاوند سالانه زمینه ازدواج بیش از ۲۰۰ زوج مهیا می شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما