تازه های سایت

کد مطلب: 27192
29. خرداد 1395 - 11:39
شهردار نهاوند از اجرای عملیات جمع‌آوری سد معبر که نقض حقوق شهروندی است در سطح این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان با اعلام این خبر گفت: طرح جمع‌آوری سد معبر در راستای جلسات متعدد عملیات جمع‌آوری سد معبر و صنوف غیرمجاز در معابر که دغدغه عموم مردم بوده در سطح شهر به اجرا درآمد.

وی بابیان اینکه این عملیات پس از اعلام اطلاع قبلی و نصب بنر و فرصت چندروزه اجرایی گردید اظهار کرد: در پی اجرای این عملیات کلیه دست‌فروشان، خودروهای حامل میوه و تره‌بار و همچنین برخی مغازه‌ها با پیشروی غیرقانونی که سد معبر کرده بودند کاملاً جمع‌آوری شدند.

یوسفیان تصریح کرد: برای پیشگیری از تجمع دست‌فروشان در معابر شهر که باعث ایجاد مزاحمت در تردد شهروندان می‌شد، شهرداری اقدام به اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری سد معبر و دست‌فروشان از این شهر نمود.

وی هم‌چنین از انتقال دست‌فروشان به محل بازارهای روز محلی خبر داد و گفت: با توجه به‌ضرورت کسب درآمد توسط دست‌فروشان، محل‌هایی در محلات برای اسکان این قشر در نظر گرفته شد.

شهردار نهاوند ضمن تقدیر از همکاری نیروی انتظامی با شهرداری و واحد خدمات شهری افزود: یکی از اموری که دررفت و آمد خودروها ایجاد مشکل کرده بود پارک شدن وانت، نیسان و دیگر وسایل حمل بار برای فروش میوه و دیگر اجناس در کنار خیابان بود که ضمن جمع‌آوری تذکرات لازم نیز به آن‌ها داده شد.

شهردار نهاوند در پایان گفت: شهرداری همه تلاش خود را برای احقاق حقوق شهروندان این شهر به کار خواهد بست و شهروندان نیز باید سعی کنند به حقوق یکدیگر احترام بگذارند.

 

802099

802100

802101

478625

انتهای پیام/

دیدگاه شما