تازه های سایت

کد مطلب: 27134
8. خرداد 1395 - 11:57
مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: در ارزشیابی‌های انجام‌شده اداره تبلیغات اسلامی نهاوند رتبه اول ادارات را در حوزه فعالیت‌های قرآنی کسب کرده است.

حجت‌الاسلام موسی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود توانسته است رتبه اول استان را در حوزه فعالیت‌های قرآنی کسب نماید.

 وی اظهار کرد: این ارزشیابی توسط معاونین اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان و کارشناسان دارالقرآن کریم صورت گرفته است.

 مدیر تبلیغات اسلامی افزود: در شهرستان نهاوند مراکز و موسسات قرآنی زیادی تحت نظارت این اداره به ثبت رسیده است که در مناسبت‌های مختلف مذهبی و همچنین گسترش آموزش‌های قرآنی به گروه‌های مختلف مردم در حال فعالیت می‌باشند.

وی بیان داشت: داشتن بیشترین موسسه و خانه قرآن شهری و روستایی، برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی، برگزاری کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی، حفظ و تفسیر مفاهیم قرآن ازجمله عوامل انتخاب به‌عنوان برترین اداره بوده است.

محبی گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی در دورترین روستاهای نهاوند و همچنین برنامه‌ریزی صحیح و سنجیده جهت استفاده از ظرفیت‌های قرآنی در طول سال ازجمله عواملی است که این اداره به‌عنوان اداره برتر در حوزه قرآنی معرفی کرده است.

وی افزود: در شهرستان نهاوند به همت اداره تبلیغات اسلامی ۶ مرکز و ۲۵ خانه قرآنی در روستاها به ثبت رسیده است.

مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند بیان داشت: با همکاری علاقه‌مندان به قرآن در سال جاری نیز روند مثبت فعالیت‌های قرآنی را با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف ادامه می‌دهیم تا در ترویج فرهنگ قرآنی سهم بسزایی داشته باشیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما