تازه های سایت

کد مطلب: 27132
8. خرداد 1395 - 10:41
معاون فنی و اجرایی جهاد کشاورزی نهاوند گفت: سیستم آبیاری ۸ هزار هکتار از اراضی کشاورزی نهاوند تجهیز و نوسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسین خردمند با اعلام این خبر گفت: تجهیز و نوسازی سیستم آبیاری اراضی کشاورزی رابطه مستقیمی با افزایش راندمان تولید محصولات و همچنین جلوگیری از هدر رفت منابع دارد که در شهرستان نهاوند تاکنون اقداماتی در این زمینه انجام‌شده است.

معاون فنی و اجرایی جهاد کشاورزی نهاوند افزود: نوسازی و تجهیز سیستم آبیاری ۸ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان نهاوند و نهرکشی، جوی کشی و تغییر دستگاه‌های آبیاری انجام‌شده است.

وی گفت: سیستم آبیاری یک هزار و ۱۳۷ هکتار از اراضی روستای وسج، ۲۲۰ هکتار از اراضی روستای معتمد آباد، ۲۳۰ هکتار از اراضی روستای وهمان، ۶۱۵ هکتار از اراضی شهر برزول، ۱۳۰ هکتار از اراضی روستای شیراوند و ۲۷۴ هکتار از اراضی روستای ازنهری بهسازی شده است.

معاون فنی و اجرایی جهاد کشاورزی نهاوند گفت: در حال حاضر ۸۳۰ هکتار از اراضی گیان، ۲۷۴ هکتار از اراضی از نهری، ۶۵۰ هکتار از اراضی لیلی یادگار، ۲۵۰ هکتار از اراضی عباس‌آباد و ۲۵۰ هکتار از اراضی عسگرآباد منتظر تخصیص اعتبار برای تجهیز و نوسازی وسایل آبیاری هستند.

وی در پایان گفت: تاکنون ۳۲۰ کیلومتر از جاده‌های بین مزارع کشاورزی نهاوند نیز ساماندهی شده‌اند که  ۱۰۸ کیلومتر آن مربوط به سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما