تازه های سایت

کد مطلب: 26980
27. ارديبهشت 1395 - 9:50
امام جمعه نهاوند در خصوص انتشار عکس فائزه هاشمی در کنار اعضای فرقه بهاییت گفت: این مسئله خلاف قانون و شرع است، ارتباط فائزه هاشمی با بهاییون ضربه به رفسنجانی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در خصوص دریافت حقوق میلیونی برخی مدیران دولتی، آن را خلاف دانست و اظهار کرد: این حقوق‌ها خلاف عدالت و قانون است که متأسفانه از این خلاف‌ها زیاد صورت می‌گیرد.

وی دریافت حقوق میلیونی از سوی برخی مدیران را مصداق بارز دزدی از بیت‌المال خواند و تصریح کرد: مسؤولان دولتی باید به داد مظلومان و مستضعفان برسند نه به داد کسانی که حقوق‌ ده‎ها میلیونی می‌گیرند.

امام جمعه نهاوند در خصوص کارشکنی عربستان در شروط برگزاری حج یادآور شد: اینکه عربستان با ایجاد شروط توهین‎آمیز مانع از برگزاری حج می‌شود، باید پیگیری شود.

این مسئول در خصوص انتشار عکس فائزه هاشمی در کنار یکی از اعضای فرقه بهاییت نیز اظهار کرد: این مسئله خلاف قانون و شرع است، اینها با این اقداماتشان یا نمی‎فهمند یا متوجه نیستند.

مغیثی با بیان اینکه فرقه بهاییت یک حزب سیاسی وابسته به دشمن است، گفت: هاشمی بداند که این رفتارها به معنای ضربه به خود اوست./فارس

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما