تازه های سایت

کد مطلب: 26966
26. ارديبهشت 1395 - 8:56
فرمانده انتظامی نهاوند از تیراندازی ساختگی برای انجام سرقت در یکی از پمپ‌بنزین‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ محسن اقبالیان با اعلام این خبر گفت: در پی  اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک نفر مجروح براثر اصابت گلوله به بیمارستان نهاوند منتقل‌شده است، پلیس نهاوند بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار داده و با اعزام گروه ویژه انتظامی اقدامات لازم را در ساعات ابتدایی انجام داد.

وی ادامه داد: با بررسی‌های بعدی از صحنه وقوع جرم و اظهارات همراهان بیمار مشخص شد فرد مضروب کارگر و شیفت نگهبان پمپ‌بنزین بوده که براثر اصابت گلوله به ناحیه کتف مجروح و مضروب به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان اعزام می‌شود.

اقبالیان عنوان کرد: با انجام کار کارشناسی و تخصصی پلیس مشخص شد در ساعت تیراندازی، پمپ‌بنزین فاقد روشنایی بوده و دوربین‌های موجود غیر فعال شده است که ظن پلیس به همین موضوع و ساختگی بودن صحنه معطوف شد.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: در ادامه تحقیقات مفقود شدن مبلغی از درآمد پمپ‌بنزین نیز به حلقه این ماجرا پیوست که با تشکیل گروه کارشناسی و حضور پلیس‌های تخصصی آگاهی، اطلاعات و پاسگاه انتظامی مربوطه تحقیقات کامل انجام و راز این ماجرا برملا شد.

اقبالیان ادامه داد: بر این اساس مشخص شد فرد مجروح کارگر چندساله محل پمپ‌بنزین بوده که پس از سرقت ۱۱۶ میلیون ریال وجه نقد از ماحصل درآمد پمپ‌بنزین و صحنه‌سازی ماجرا و همچنین اعلام سرقت مسلحانه قصد اغفال مأموران را داشته که این امر ناموفق بوده و پس از مداوای مجروحیت و تشکیل پرونده نامبرده به محاکم قضایی ذی‌صلاح معرفی می شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما