تازه های سایت

کد مطلب: 26515
24. فروردين 1395 - 11:19
مدیر کل هواشناسی استان همدان از ورود سامانه بارشی جدید به آسمان استان همدان همراه با بارش تگرگ و کاهش دما خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سید مهرداد حسینی با بیان اینکه سامانه بارشی جدید از دیروز وارد آسمان استان همدان شده، اظهار داشت: اوج بارش در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته خواهد بود.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی همراه با بارش تگرک است، افزود: کاهش دما بین سه تا هشت درجه با ورود سامانه بارشی و بارندگی ها استان همدان را فرا خواهد گرفت و از همین رو باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از سرمازدگی باغات و درختان انجام شود.

مدیر کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه بارش ها تا شنبه هفته آینده در استان همدان وجود دارد، گفت: امیدواریم با ورود سامانه بارشی به استان شاهد بارندگی های مطلوبی در استان همدان باشیم.

وی عنوان کرد: میزان بارش ها در استان همدان در سال آبی جاری با افزایش روبرو بوده است. همچنین بیشتر بارش ها در قسمت جنوبی استان بوده و قسمت شمالی مانند فامنین و کبودرآهنگ بارش کمتری داشته است.

حسینی با تاکید بر اینکه سال گذشته سال سختی از نظر بارش بود و با کاهش بارش ها روبرو بودیم، بیان کرد: افزایش بارندگی در سال جاری نمی تواند زمینه ای برای افزایش مصرف آب باشد چراکه استان همدان در چند سال گذشته با کاهش بارندگی روبرو بوده است./مهر

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما