تازه های سایت

کد مطلب: 26384
16. فروردين 1395 - 13:29
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: مراسم معنوی اعتکاف همزمان با سراسر کشور در 26 مسجد روستایی و شهری شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: جلسات مختلفی با مسئولان و عوامل برگزاری مراسم معنوی اعتکاف برگزارشده است و هماهنگی‌های لازم برای بهتر برگزار شدن این مراسم معنوی در نهاوند انجام‌شده است.

وی اظهار کرد: هیئت‌امنای مساجدی که قرار است مراسم اعتکاف در آن‌ها برگزارشده است در جلساتی که داشته‌ایم آمادگی کامل خود را برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اعلام کرده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: امسال مراسم اعتکاف ایام رجبیه در شهرستان نهاوند دارای رشد کمی و کیفی خواهد بود و از ظرفیت‌های مردمی نیز در این زمینه بهره‌گیری خواهد شد.

وی بیان داشت: در راستای بهره‌گیری از معنویات موجود در مراسم روح‌بخش اعتکاف، 26 مسجد در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان نهاوند در نظر گرفته‌شده است.

محبی گفت: از این تعداد مساجد 16 مسجد روستایی و 10 مسجد شهری پذیرای معتکفان در ایام اعتکاف رجبیه خواهند بود.

وی افزود: در روستاهای توانه، گنبد کبود، کفراش، زرامین سفلی، کوهانی، جهان‌آباد، باباقاسم، سهران، فارسبان، دهفول و همچنین، در مناطق شهری نظیر برزول، گیان، فیروزان و نهاوند مانند همیشه مراسم معنوی اعتکاف برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اظهار کرد: اعتکاف فرصتی برای خلوت با معبود است که در آن شخص معتکف از مادیات بریده می‌شود و نفس خود را برای نزدیکی بیشتر به خدا پاک و صیقل می‌دهد.

وی با تأکید بر حضور نسل جوان و نوجوان برای شرکت در این مراسم عنوان کرد: مراسم معنوی و روح‌بخش اعتکاف رجبیه در سال 95 همزمان با سراسر کشور از یکم لغایت سوم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما