تازه های سایت

کد مطلب: 26327
10. فروردين 1395 - 15:48
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از پخت و توزیع 2 هزار قرص نان سنتی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) طی فردا در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام احمدرضا خزایی از پخت و توزیع 2 هزار قرص نان سنتی در شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: این برنامه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در نظر گرفته شده است.

وی به پخت آش سنتی به همین مناسبت در غرفه‌های طرح «آرامش بهاری» اشاره کرد و افزود: آش محلی نیز به تعداد 2 هزار نفر در غرفه‌های برپا شده امامزاده محمد و علی (ع) شهرستان نهاوند پخت و توزیع خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با بیان اینکه مراسم ویژه‌ای به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم (ص) و روز زن در امامزاده محمد و علی (ع) شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: خانم حکیم‌زاده استاد حوزه علمیه قم و کارشناس برنامه تلویزیونی «سمت خدا» در این مراسم به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه مراسم ازدواج دو زوج نهاوندی را در برنامه روز میلاد داریم، افزود: ورود زوج‌های جوان به قصد زیارت امامزادگان محمد و علی (ع) طی فردا از دیگر برنامه‎های در نظر گرفته شده به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) است.

خزایی با اشاره به برپایی 10 غرفه مختلف در قالب طرح «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه شهرستان نهاوند، گفت: غرفه مشاوره خانواده، گفتمان دینی، پاسخگویی به مسائل شرعی، حجاب و عفاف و... در امامزاده محمد و علی (ع) شهرستان نهاوند دایر شده است.

وی در پایان سخنانش از اضافه شدن غرفه «جنگ نرم» در خیمه معرفت امامزاده محمد و علی (ع) طی امروز خبر داد و افزود: غرفه صنایع دستی نیز از فردا برپا خواهد شد./فارس

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما