تازه های سایت

کد مطلب: 26097
16. اسفند 1394 - 13:30
شهردار نهاوند گفت: آیین درختکاری به مناسبت هفته منابع طبیعی و با یاد 850 شهید سرافراز شهرستان نهاوند روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

امیررضا یوسفیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: آیین درختکاری به یاد شهدای 8 سال دفاع مقدس شهر نهاوند با حضور مسئولان و گروه‌های مردم‌نهاد به مناسبت فرارسیدن هفته درختکاری در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود و از همه همشهریان درخواست می‌کنیم در این مراسم شرکت کنند.

وی مشارکت مردمی را یکی از مولفه‌های مهم در راستای توسعه فضای سبز دانست و اظهار کرد: درواقع مردم باید به کمک مسئولان بیایند تا بتوان مشکلات شهر را کاهش داد.

شهردار نهاوند افزود: یکی از نمونه‌های بارز و ویژه مشارکت مردمی در حوزه درختکاری، حفظ و نگهداری از عرصه‌های سبز و گیاهان در سطح شهر است که خوشبختانه هم‌اکنون میزان فرهنگ افراد در نگهداری از درختان و فضاهای سبز ارتقا یافته است.

وی تصریح کرد: با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدای گرانقدر نهاوند روز پنج شنبه در مراسمی که در بلوار شهید امیدی انجام می شود مراسم کاشت نهال به یاد شهدای سرافراز نهاوند برگزار می شود.

 شهردار نهاوند بیان داشت: با کاشت درختان سازگار با وضعیت جوی و آب و هوایی می‌توان محیط‌زیست را لطیف و با طراوت کرد.

یوسفیان گفت: طبیعت و فضای سبز وسیله‌ای برای بقای بشری و حفظ زیبایی شهر است و به‌عنوان میراثی ارزشمند به همه انسان‌ها تعلق دارد.

وی بابیان اینکه هفته درختکاری بهانه‌ای است برای این‌که ما به محیط‌زیست احترام گذشته و آن را احیا کنیم افزود: امید است که با تلاش در این جهت، حتی با کاشتن یک نهال کوچک، شهری زیبا و آباد را برای خویش مهیا کنیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما