تازه های سایت

کد مطلب: 26094
16. اسفند 1394 - 11:05
در ایام پایانی سال انجام می‌شود/
تشدید طرح برخورد با موتورسواران متخلف در نهاوند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند ضمن تشریح طرح‌های انتظامی و ترافیکی صورت گرفته در راستای برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف از جدیت و انسجام در این طرح‌ها خبر داد.

سرهنگ محسن اقبالیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری گرو، گفت: نیروی انتظامی شهرستان نهاوند با بکار گیری توان و امکانات موجود همچنین برنامه‌ریزی منسجم و تدوین طرح‌های هدفمند انتظامی و ترافیکی عرصه تخلف را بر موتورسیکلت‌سواران متخلف و مزاحم بسته است.

وی اظهار کرد: در پی این اقدامات فعال، پلیس نهاوند در 11 ماهه اول امسال موفق به توقیف بیش از 6 هزار دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم شده است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: پلیس انجام این‌گونه طرح‌ها را در آتی باقوت و انسجام بیشتر پیگیری خواهد کرد و در این مسیر باهدف تأمین مطلوب امنیت شهروندان با موتورسیکلت‌سواران متخلف و مزاحم برخورد می‌کند.

وی بیان داشت: همکاران ما در پلیس راهور نیز به لحاظ ترافیکی و انتظامی برخورد قاطعانه و قانونی با قانون‌شکنان و متخلفان خواهند داشت.

اقبالیان گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و بهبود شرایط جوی جهت انجام فعالیت‌های تفریحی خانواده‌های محترم، به شهروندان محترم نهاوند اطمینان خاطر داده می‌شود که هرگونه مزاحمتی از سوی موتورسیکلت‌سواران در تفرجگاه‌ها و خیابان‌ها با قاطعانه‌ترین برخورد پلیس مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما