تازه های سایت

کد مطلب: 26072
15. اسفند 1394 - 9:40
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند خبر داد
3 دستگاه خودروی مسروقه در شهرستان نهاوند کشف شد
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از کشف 3 دستگاه خودرو مسروقه توسط گشت‌های فعال این نیرو خبر داد.

سرهنگ محسن اقبالیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری گرو، گفت: روز گذشته رئیس کلانتری 12 شهرستان در حین گشت متوجه وجود یک دستگاه خودرو پیکان با پلاک مخدوش شده گردید که ضمن تعقیب و مراقبت از آن ناگهان راننده خودرو در یک فرصت به‌دست‌آمده با سرعت‌بالا محل را ترک می‌کند.

وی اظهار کرد: پس‌ازاین اقدام مأمور پرتلاش ناجا با انجام طرح و استفاده از خودرو شخصی نهایتاً موفق به مهار خودرو مسروقه شده که در همین حین سارق حرفه‌ای خودرو را رها و با استفاده از کانال فاضلاب از محل متواری می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: در تحقیقات بعدی توسط گوشی به‌جامانده از سارق سبب شد که متهم متواری شناسایی و در یک برنامه هماهنگ با پلیس آگاهی مخفیگاه سارق شناسایی و علی‌رغم استتارهای انجام‌گرفته از سوی سارق حرفه‌ای وی دستگیر و به مقامات قضایی معرفی گردید.

وی بیان داشت: همچنین در عملیات دیگری با تلاش عوامل گشت پاسگاه دهفول نهاوند و سایر عوامل انتظامی یک دستگاه خودرو پیکان مسروقه در محورهای نهاوند به فیروزان توسط این پاسگاه کشف شد.

 اقبالیان گفت: همچنین توسط مأموران پاسگاه دهفول یک دستگاه وانت پیکان در محور نهاوند به آورزمان شناسایی و توقیف شد که این موضوع توسط کارشناسان انتظامی در حال بررسی است.

وی بیان داشت: یکی از دلایل وجود سرقت خودرو در منطقه عدم رعایت ملاحظات ایمنی از سوی مالکین خودرو و قرار دادن سوییچ روی خودرو است که باعث تشویق و ترغیب سارقین برای انجام عمل سرقت می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در پایان خواستار رعایت ملاحظات ایمنی بیشتر از سوی مالکین در حفظ وسایل نقلیه به‌ویژه خودروهای سواری شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما