تازه های سایت

کد مطلب: 26069
14. اسفند 1394 - 14:48
امام‌جمعه نهاوند گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق کردند و دشمنان انقلاب اسلامی را یک‌بار دیگر ناامید کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نهاوند گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول بیش از سه دهه از عمر پربرکت خود به‌واسطه حضور مردم به‌نظامی قدرتمند در جهان تبدیل‌شده است.

وی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی همواره با بصیرت و موقعیت شناسی خود در همه عرصه‌های انقلاب حضور پررنگی داشتند و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمنان انقلاب برای این انتخابات نیز برنامه داشتند تا در صورت حضور کمرنگ مردم اهداف خود را در کشور دنبال کنند ولی به برکت حضور مردم، دشمنان انقلاب ناامید شدند.

وی بیان داشت: روز جمعه گذشته مردم در سراسر کشور با حضور گسترده خود در شعبه‌های اخذ رأی پایبندی خود به‌نظام مقدس انقلاب اسلامی را نشان دادند و به‌فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

مغیثی گفت: بعد از انتخابات همه گروه‌های سیاسی کشور باید با حفظ وحدت و یکپارچگی به فکر حل کردن مشکلات مردم باشند و در این راه همه تلاش خود را به کار بگیرند.

وی اظهار کرد: نمایندگان منتخب مردم باید با همکاری یکدیگر با وضع قوانین خوب درصدد رفع مشکلات مردم باشند و فضای سیاسی کشور را در راستای وحدت و همبستگی قرار دهند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: منتخبان مردم باید در همه کارها رضای خدا را مدنظر داشته باشند و به فکر مردم باشند تا بتوانند کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهند.

وی اظهار داشت: نمایندگان از این فرصتی که در اختیارشان قرارگرفته به‌خوبی استفاده کنند چون فرصت خدمت به مردم بسیار موقعیت مغتنمی است تا به بندگان خدا خدمت کرد و در پیشگاه خداوند روسفید شد.

مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: با توجه به فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری همه مردم باید در حد توان خود به افراد کم‌بضاعت جامعه کمک کنند و در آستانه سال جدید این خانواده‌ها را خوشحال کنند.

وی عنوان کرد: در دین مبین اسلام به کمک به افراد کم‌بضاعت بسیار سفارش شده است و مردم نوع‌دوست ایران اسلامی نیز به این امر توجه ویژه‌ای دارند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما