تازه های سایت

کد مطلب: 25976
9. اسفند 1394 - 9:52
منتخب مردم نهاوند در دهمین دوره انتخابات مجلس گفت: با استفاده از ظرفیت تمام نیروهای متعهد و با ایجاد وحدت و فرصت‌های شغلی از همه توانم برای رفع مشکلات مردم نهاوند استفاده خواهم کرد و به عهدی که با مردم زادگاهم بسته‌ام وفادار خواهم ماند.

حسن بهرام نیا منتخب مردم شهرستان نهاوند در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری گرو، گفت: از همه مردم نهاوند که با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای حاضر شدند و حماسه ای دیگر آفریدند تشکر می کنم و از اینکه به بنده اعتماد کردند از همه مردم قدردانی می کنم و امیدوارم که بتوانم نماینده خوبی برای انها باشم.

وی اظهار کرد: شهرستان نهاوند نیاز به یک تحول اساسی دارد چون‌که میزان عقب‌ماندگی در شهرستان نهاوند بسیار زیاد است و برای ایجاد تحول باید از همه ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در این شهرستان استفاده کرد.

بهرام نیا عنوان کرد: به نهاوند نباید نگاه سیاسی داشت این شهر سیاست زده‌شده است و باید همه با وحدت و یکپارچگی به فکر توسعه نهاوند باشیم که در این راه باید در وهله اول کارهای زیربنایی انجام شود تا قطار توسعه نهاوند به حرکت درآید.

منتخب مردم نهاوند افزود: به‌اندازه کافی عقب‌مانده‌ایم و برای جبران این عقب‌ماندگی باید همه نیروهای شهرستان نهاوند در کنار هم باشند تا برآیند این نیروها پیشرفت و شکوفایی برای مردم مظلوم نهاوند باشد.

وی اظهار کرد: ریشه تفکر من به اصولگرایی وصل می‌شود اما برای تغییر وضع موجود نهاوند، از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود استفاده می‌کنم و من با مردم میثاق بسته‌ام که صدای مردم را به گوش دولت و حتی حاکمیت برسانم و در این راه به مردم عزیزم وفادارخواهم ماند.

 

 

بهرام نیا گفت: همه باهم باید برای ایجاد وحدت و برادری در سطح شهرستان نهاوند تلاش کنیم و درواقع باید در کنار هم باشیم نه در مقابل هم و با رعایت خطوط قرمز نظام و پیروی از رهبر معظم انقلاب جامعهٔ نهاوند را به‌سوی توسعه و رفاه سوق بدهیم.

وی عنوان کرد: برای پیگیری حق‌وحقوق مردم نهاوند در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیداکرده‌ام و خیلی خوشحالم که توانستم نظر مردم را جلب کنم و به عنوان خدمتگذار مردم انتخاب شوم.

منتخب مردم نهاوند اظهار داشت: من عاشق خدمت به مردم هستم و در سال‌های گذشته نهاوند فرصت‌های طلایی بسیاری ازدست‌داده است و نگاه من تحول گرایانه خواهد بود زیرا بوروکراسی اداری توسعه و پیشرفت شهرستان را محدود کرده است به همین علت قصد دارم این وضعیت را عوض کنم.

وی گفت: شهرستان نهاوند در سال‌های گذشته در جذب سرمایه‌گذار ضعیف عمل کرده است که باید با تغییر این رویه و تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران زمینه رشد نهاوند را فراهم کنیم که در این راه می‌توان با اقداماتی مانند تسهیل صدور مجوزها و دادن تسهیلات به سرمایه‌گذاران بسترهای زیادی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.

بهرام نیا افزود: من قرار نیست در مقابل دولت باشم بلکه باید با دولت تعامل و همکاری داشته باشیم و درواقع ما چرخ دولت را برای موفقیت و سربلندی بیشتر مردم نهاوند روانکاوی می‌کنیم و با دولت در راستای رفع مشکلات مردم نهاوند همکاری خواهیم کرد.

وی بیان کرد: مردم انتظاراتی دارند و مشکلاتی هم دارند که باید مرتفع گردد و این حق مردم است و باید به مطالبات بر حق مردم باجان و دل توجه و عمل کنیم.

 

661203

 

منتخب مردم نهاوند گفت: ما باید جریان مردم‌سالاری را انجام بدهیم و هر کس را که در دایره خدمت قرار گرفت و مردم را ولی‌نعمت خود حساب کند در خدمتش خواهیم بود و هرکس نتوانست خود را همراه توسعه کند خودش کنار خواهد رفت زیرا توسعه نهاوند با تنش‌زدایی و ایجاد وحدت و همدلی میسر می‌شود.

وی اظهار داشت: برنامه‌های زیرساختی و زیربنای من برای توسعه و پیشرفت شهرستان نهاوند در یک دوره چهارساله جواب نمی‌دهد اما قصد دارم با برنامه‌های کوتاه‌مدت وضعیت اشتغال و بیکاری نهاوند را ساماندهی کنم.

بهرام نیا افزود: من با مردم شهرستان نهاوند عهد و پیمان بسته‌ام که با تمام وجود و تمام توان برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنم؛ و در این نگاه اصولگرا و اصلاح‌طلب باید در فضای توسعه شهرستان کنار هم قرار بگیرند و برآیند مثبتی داشته باشند.

وی گفت: مردم از سیاست زده‌شده‌اند، مردم دنبال اشتغال هستند، دنبال رفاه نسبی هستند، دنبال شادی هستند، اعتقادم بر این است که در ابتدای ورودم عینک خوش‌بینی می‌زنیم و دست در دست هم برای نهاوند گام برمی‌داریم، نباید انرژی‌هایمان صرف هم کنیم ما انرژی‌هایمان را برای توسعه و پیشرفت نهاوند تجمیع می‌کنیم.

منتخب مردم نهاوند عنوان کرد: مطالبات برجای‌مانده زیاد است، اما اولویت اول پروژه‌های بر زمین‌مانده همچون سد گرین است و توسعه گردشگری، ایجاد و توسعه صنایع مخصوصاً صنایع تبدیلی، ارتقا آموزش عالی شهرستان و توجه به کشاورزی و پتانسیل‌های مرتبط با آن از دیگر برنامه‌های ما برای توسعه نهاوند است.

وی اظهار کرد: احساس امنیت و آرامش بزرگ‌ترین مطالبه مردم شهرستان نهاوند است که تنها راه توسعه نهاوند، تنش‌زدایی، ایجاد وحدت و همدلی، استفاده از ظرفیت و توانایی تمام نیروهای متعهد و ایجاد فرصت‌های شغلی است.

بهرام نیا در پایان گفت: بنده عاشق نهاوند و خدمت به مردم عزیز این شهرستان هستم و این عشقم را هم در مجلس در اختیار نهاوند قرار می‌دهم؛ عاشقانه به میدان آمده‌ام برای زادگاهم و نهاوند را هیچ‌وقت رها نخواهم کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما