تازه های سایت

کد مطلب: 25956
6. اسفند 1394 - 12:11
فرماندار نهاوند از فعالیت 147 شعبه اخذ رأی در روز انتخابات در این شهرستان خبر داد و گفت: هفتم اسفندماه در 90 شعبه ثابت و 57 شعبه سیار نهاوند اخذ رأی انجام می‎شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند با اشاره به فعالیت 147 شعبه اخذ رأی در روز انتخابات در شهرستان نهاوند اظهار کرد: هفتم اسفند ماه در 90 شعبه ثابت و 57 شعبه سیار اخذ رأی فعال است.

وی با بیان اینکه در هر شعبه دو صندوق مربوط به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی وجود دارد، گفت: درب صندوق‌های رأی‎گیری و تعرفه‌ها با رنگ‌های متفاوت مجزا شده است.

فرماندار شهرستان نهاوند با تأکید بر اینکه حوزه انتخابی نهاوند در این دوره از حوزه‌های استثنایی است، افزود: تمام صور متصور شده برای اتفاقات در این حوزه رخ داد و تعدادی از این حوزه به سایر حوزه‌ها منتقل و تعدادی نیز از سایر حوزه‌ها به این حوزه انتقال یافتند که در کمتر حوزه‌ای شاهد این اتفاقات هستیم.

وی بیان کرد: در این حوزه تعدادی تأیید شده و تعدادی انصرافی و انتقالی داشتیم و تاکنون 16 کاندیدای مجلس شورای اسلامی در نهاوند فعالیت‌های انتخاباتی خود را پیگیری می‌کنند.

حمیدوند به ارائه آموزش‌های لازم به افراد حاضر در شعب اخذ رأی اشاره کرد و ادامه داد: این آموزش‌ها نخستین بار در استان در برنامه زمان‌بندی شده و به صورت آزمایشی برای اعضا و نمایندگان فرماندار برگزار شد که اشتباهات را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به شور و نشاط موجود در جامعه تصریح کرد: با توجه به پیروزی‌های مردم و دولت در بحث مذاکرات هسته‌ای با مقاومت مردم و اثبات حق هسته‌ای ایران به جهان مردم امید بیشتری برای حضور در انتخابات دارند و حضور پرشوری را در روز انتخابات شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما