تازه های سایت

کد مطلب: 25725
22. بهمن 1394 - 12:39
فرماندار نهاوند گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اتحاد و همدلی ملت ایران را نشان داد و به جهانیان ثابت کرد که این انقلاب به‌واسطه حضور مردم ماندگار شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در جمع پرشور مردم نهاوند گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و با حمایت‌ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب کشور عزیزمان در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

وی با تشکر و قدردانی از حضور گسترده مرم انقلابی نهاوند در راهپیمایی امروز اظهار کرد: این حضور برای دشمنان ملت ایران حاوی این پیام است که انقلاب اسلامی به دست خود این مردم به وجود آمده است و در حقیقت این انقلاب برای خود مردم است.

حمیدوند عنوان کرد: امروز همه باید راه شهدا را باقدرت ادامه بدهیم و با هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش خدمت گذاران نظام، ایران اسلامی را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

فرماندار نهاوند افزود: وظیفه همه امروز پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است و همه دلسوزان انقلاب باید به فکر خدمت صادقانه به مردم باشند چون حق این مردم است.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1394/11/22/dsc01213.jpg

 

وی بیان داشت: دولت از همه ظرفیت‌های خود برای خدمت هرچه بیشتر به مردم استفاده می‌کند و در دهه فجر امسال نیز طرح‌ها و پروژه‌های خوبی برای مردم نهاوند به بهره‌برداری رسید.

حمیدوند گفت: در دهه فجر امسال 53 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 48 میلیارد تومان در شهرستان نهاوند افتتاح و یا کلنگ زنی شد که این خدمات نظام مقدس انقلاب اسلامی برای مردم است.

وی اظهار کرد: ملت قهرمان ایران با ایستادگی خود نشان داد که همواره پشت سر مسئولان و خدمت گذاران انقلاب اسلامی است و این خدمات در قبال زحمات و حضور همیشگی شما در همه عرصه‌ها است.

فرماندار نهاوند افزود: برای پیشرفت و بالندگی کشور باید شبانه‌روز تلاش کرد و هرچقدر هم به مردم خدمت کنیم در قبال این‌همه مقاومت مردم واقعاً بسیار کم است.

وی گفت: حضور مردم در راهپیمایی امروز زمینه بسیار مناسبی برای حضور حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات اسفندماه است و جلوهٔ دیگری از اتحاد و همدلی ملت ایران را نشان داد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما