تازه های سایت

کد مطلب: 25434
6. بهمن 1394 - 12:43
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر تعداد 33 طرح عمرانی بااعتباری بالغ‌بر 18 میلیارد تومان در شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در ستاد دهه فجر نهاوند گفت: پیروز انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) یک اتفاق مهم و اثرگذار در دنیا بود و منشأ برکات خوبی برای مردم ایران اسلامی است.

وی اظهار کرد: به برکت حضور همیشه درصحنه مردم ایران اسلامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت و صلایت قرار دارد و به کشوری تأثیرگذار در جهان تبدیل‌شده است.

فرماندار نهاوند افزود: جلسات مختلفی با کمیته‌های ستاد دهه فجر در نهاوند تشکیل‌شده‌اند و دستگاه‌های مختلف برنامه‌های خود را به این کمیته ارسال کرده‌اند.

وی بیان داشت: در دهه فجر امسال بیش از 620 برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و مذهبی توسط کمیته‌های 22 گانه دهه فجر در نقاط مختلف شهری و روستایی نهاوند اجرا می‌شود.

حمیدوند گفت: در ایام دهه مبارک فجر 33 پروژه عمرانی با 18 میلیارد تومان در شهرستان نهاوند کلنگ زنی و یا افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه انقلاب ما یک انقلاب مردمی است، در برنامه‌ریزی‌های دهه فجر محوریت با خود مردم است و سعی کردیم مردم خودشان در این برنامه‌ها مسئولیت داشته باشند.

فرماندار نهاوند افزود: در این دهه باید خدمات دولت برای مردم بیان شود چون در حقیقت این خدمات نظام است و باعث خوشحالی بیشتر مردم خواهد شد.

وی گفت: در طول دهه مبارک فجر مدیران دستگاه‌های اجرایی در نقاط مختلف شهری و روستایی نهاوند و در مساجد به بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌پردازند و مشکلات مردم را نیز پیگیری می‌کنند.

حمیدوند عنوان کرد: در دهه فجر امسال برنامه‌های بسیار خوب و اثرگذاری برای مردم تدارک دیده‌شده است و باید سعی کنیم در این برنامه‌ها اهداف، آرمان‌ها و خدمات انقلاب را هر چه بیشتر به مردم معرفی کنیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما