تازه های سایت

کد مطلب: 25126
14. دى 1394 - 9:27
رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند گفت: از کل مأموریت‌های انجام‌شده اورژانس نهاوند در سال جاری تعداد 663 مورد مربوط به حادثه دیگان سوانح رانندگی بوده است.

 حمیدرضا سیف در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: شهرستان نهاوند به دلیل قرار گرفتن در محورها عبوری چند استان غربی کشور همواره دارای سوانح رانندگی بوده است و اورژانس نهاوند نیز به همین دلیل بسیار فعال بوده است.

وی اظهار کرد: بعد از تجهیز اورژانس استان همدان به امداد هوایی شهرستان نهاوند نیز از این امکان بهره برده است و در چندین نوبت جان بیماران را نجات داده است.

رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: از ابتدای امسال تاکنون اکیپ‌های اورژانس نهاوند بیش از 1695 مأموریت را با موفقیت انجام داده‌اند که حجم بسیار زیادی است.

وی بیان داشت: از کل این مأموریت‌ها 663 مورد مربوط به حوادث رانندگی بوده است و در طول این مأموریت‌ها در جاده مختلف نهاوند جان مجروحان زیادی نجات‌یافته است.

سیف گفت: در طول این 9 ماه فوریت‌های پزشکی نهاوند بیش از 190 بار نیز به بیمارستان‌های نهاوند کمک کرده است و بقیه مأموریت‌ها نیز برای حوادث غیر از تصادف بوده است.

وی عنوان کرد: با توجه به مأموریت‌هایی که برای تصادفات در شهرستان نهاوند انجام‌شده است و آنالیز مکانی آنها محورهای آورزمان، سه‌راهی شعبان، گردنه برزول، سه‌راهی روستای شهرک سلگی، میدان علیمرادیان نهاوند و ابتدای روستای کهریز به‌عنوان حادثه‌خیزترین محورهای شهرستان نهاوند شناخته می‌شوند.

رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: باوجود تعداد بالای مأموریت‌ها، که اورژانس نهاوند را به یکی از واحدهای نمونه استانی تبدیل کرده است ولی خوشبختانه یک مورد هم شکایت نداشتیم که نشان‌دهنده توجه امدادگران ما به رضایتمندی مردم است.

سیف گفت: با توجه به اینکه گفته‌شده است که امسال زمستانی سردی را سپری خواهیم کرد و احتمال بروز حوادث نیز بیشتر خواهد شد ولی خوشبختانه امدادگران نهاوند آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما