تازه های سایت

کد مطلب: 25106
12. دى 1394 - 10:21
مسئول جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند با اشاره به برف‌گیر بودن جاده‌های نهاوند، گفت: سه اکیپ امدادرسان هلال‌احمر در جاده‌های نهاوند در حالت آماده‌باش هستند.

به گزارش سایت گرو، محمدتقی شهبازی گفت: با توجه به برف‌گیر بودن محورهای ارتباطی نهاوند و کوهستانی بودن منطقه، احتمال وقوع حوادث در فصل زمستان بیشتر می‌شود.

وی از آماده‌باش یک اکیپ ثابت در محور فیروزان و ۲ اکیپ سیار در پایگاه جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: با تدابیر اندیشیده شد و آموزش امدادی نیروهای محلی و روستایی، زمستان امسال مانند سال گذشته مشکل غیرقابل‌کنترلی در محورهای نهاوند پیش نخواهد آمد.

محمدتقی شهبازی اضافه کرد: علاوه بر نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان ۵۰۰ نیروی محلی- روستایی آموزش لازم را برای مدیریت بحران کسب کرده‌اند تا در فاصله رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه اقدامات اولیه از قبیل کنترل افراد حاضر درصحنه و رسیدگی به افراد مصدوم را انجام دهند.

وی اظهار داشت: تمامی ساکنان روستاهایی که دارای کمیته بحران هستند با همکاری دهیاران، آموزش مقدماتی برای مقابله با بحران را کسب کرده‌اند.

وی محور نهاوند- نورآباد را از حادثه‌خیزترین مناطق این شهرستان عنوان کرد و گفت: برای مدیریت حوادث احتمالی و خدمات‌رسانی به مسافران درراه مانده، راهدارخانه «خانه گرین»، حسینیه روستای «وراینه» و سایر مساجد بین‌راهی در این محور به وسایل گرمایشی مجهز شده‌اند و آمادگی کامل برای مدیریت بحران و اسکان اضطراری مسافران وجود دارد.

 وی با هشدار به مسافران درباره رعایت نکات ایمنی برای سفر در جاده‌ها، اظهار داشت: افراد حتی‌المقدور از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت لزوم به انجام سفر، سوخت خودرو را کامل کرده و وسایل گرمایشی مانند پتو، لباس کافی و مواد غذایی همراه داشته باشند./خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

امروز اين خبر را از اقتصاد آنلاين شنيدم : "فرار سرمایه‌گذاران از صنایع آب و برق ساخت 4 سد متوقف شد وزیر نیرو از توقف ساخت ۴ سد در کشور در راستای سیاست‌های جدید دولت خبر داد و گفت: احتمال توقف ساخت برخی سدهای دیگر در آینده نیز وجود دارد." به نظرم و نظرتان آيا سد گاماسياب نيز جز آنهاست؟ ( براي اطلاع رساني و خبر رساني مطلب خوبي است ؟)

دیدگاه شما