تازه های سایت

کد مطلب: 25084
9. دى 1394 - 14:20
رئیس تعاون روستایی شهرستان نهاوند گفت: 2 میلیون و 800 هزار لیتر سوخت زمستانی مورد نیاز روستاهای نهاوند ذخیره شده است.

به گزارش سایت گرو، منوچهر ترکمان اظهار کرد: 2 میلیون و 800 هزار لیتر سوخت زمستانی مورد نیاز روستاهای نهاوند توسط اداره تعاون روستایی شهرستان نهاوند ذخیره شده که در مواقع ضروری بین روستاییان توزیع خواهد شد.

وی گفت: سیاست و هدف عمده اداره تعاون روستایی شهرستان نهاوند در سه‌ماهه فصل زمستان تأمین و توزیع نفت و گازوئیل بین روستاهایی است که از نعمت گاز برخوردار نیستند.

رئیس تعاون روستایی شهرستان نهاوند تصریح کرد: در سه‌ماهه زمستان، یک‎میلیون و 300 هزار لیتر نفت سفید در روستاهای شهرستان مورد نیاز است که این مقدار نفت در انبارها ذخیره شده است.

وی اضافه کرد: یک‌میلیون و 500 هزار لیتر گازوئیل نیز مورد نیاز روستاهای شهرستان نهاوند است که این مقدار نیز ذخیره شده است.

ترکمان افزود: برای توزیع سوخت بین روستاییان هیچ مشکلی وجود ندارد و در مواقع بحرانی نیز با اداره راه و شهرسازی هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

وی در ادامه به توزیع نفت و گازوئیل بین روستاها در 9 ماه ابتدای سال جاری توسط اداره تعاون روستایی نهاوند اشاره کرد و افزود: در این مدت 2 میلیون و 300 هزار لیتر نفت سفید بین روستاهایی که زیر پوشش این نهاد هستند و از نعمت گاز برخوردار نیستند توزیع شده است.

رئیس تعاون روستایی نهاوند تأکید کرد: در 9 ماه ابتدای سال جاری 2 میلیون و 756 هزار لیتر گازوئیل بین روستاهای شهرستان نهاوند توزیع شده که گازوئیل برای سوخت ماشین‌آلات کشاورزی روستاییان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تعاون روستایی شهرستان نهاوند در شهر فیروزان دارای یک جایگاه سوخت است، که در این جایگاه نیز 930 هزار لیتر گازوئیل بین روستاهای شهر فیروزان توزیع شده است.

ترکمان به توزیع آرد بین روستاییان نهاوند توسط اداره تعاون روستایی اشاره کرد و گفت: در 9 ماه ابتدای سال جاری 360 تن آرد تحت عنوان آرد خانه‌پزی بین روستاهایی که در آنها نانوایی وجود ندارد توزیع شده است.

وی گفت: بر اساس پیش‎بینی‌های انجام شده و نیاز روستاهای نهاوند در سه‌ماهه فصل زمستان مقدار 120 تن آرد توسط اداره تعاون روستایی شهرستان ذخیره شده که در سه‌ماهه زمستان بر اساس نیاز روستاها بین آنها توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما