تازه های سایت

کد مطلب: 25080
8. دى 1394 - 17:07
فرمانده سپاه نهاوند گفت: حماسه عظیم 9 دی نشان‌دهنده آگاهی و موقعیت‌شناسی مردم ایران در مقابله با فتنه گران بود.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند و در برهه‌های مختلف نقشه‌های متعددی را برعلیه مردم ایران اجرا کرده‌اند.

وی اظهار کرد: آگاهی و بصیرت مردم ایران در مقابل نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان باعث شد تا نقشه‌های انها نقش بر آب شوند و ملت قدرتمند ایران مقتدرتر از گذشته به اهداف خود برسد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: فتنه گران در سال 88 با حمایت‌های دشمنان قسم‌خورده ملت ایران اقداماتی انجام دادند و مشکلاتی برای مردم ایجاد کردند ولی ملت همیشه درصحنه ایران در روز 9 دی طومار انها را برای همیشه در هم پیچید.

وی بیان داشت: مردم ایران در 9 دی نشان دادند که هیچ‌گاه از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب کوتاه نمی‌آیند و با موقعیت‌شناسی خود در زمان نیاز حجت را بر همگان تمام می‌کنند.

کریمی گفت: تبعیت مردم از رهبر معظم انقلاب و تدابیر مدبرانه ایشان باعث شد مردم حماسه عظیم 9 دی را خلق کنند و این روز را برای همیشه در تاریخ کشور ماندگار کنند.

وی اظهار کرد: مردم ایران باید همواره هوشیار باشند و به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با جان‌ودل توجه کنند و با عمل با فرمایشات ایشان راه انقلاب را باقدرت ادامه دهند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: باید علل و عوامل شکل‌گیری روز 9 دی که نشان‌دهنده آگاهی مردم ایران اسلامی است توسط خواص با بصیرت در سالروز این حماسه عظیم برای مردم بازگو شود.

وی بیان داشت: ملت ایران اسلامی در روز 9 دی درس فراموش‌نشدنی به فتنه گران و حامیان آمریکایی و اروپایی انها داد و یک‌بار دیگر ثابت کرد که ملت ایران همواره پشتیبان رهبر انقلاب و ارزش‌های امام و شهدا است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما