تازه های سایت

کد مطلب: 24966
22. آذر 1394 - 18:31
فرماندار نهاوند گفت: با توجه در پیش بودن فصل سرما مدیران دستگاه‌های خدمات رسان اقدامات پیشگیرانه متناسبی انجام دهند تا در حوادث احتمالی غافلگیر نشوند.
کریم حمیدوند در گفت و گو با سایت گرو، گفت: با توجه به شروع فصل سرما همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان باید برای مقابله و پیشگیری با حوادث احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: امسال با توجه به بارش‌های اخیر و شروع زودتر روزهای سرد مدیران بادید اقدامات پیشگیرانه را زودتر انجام دهند تا برای مردم مشکلی پیش نیاید.

فرماندار نهاوند افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی در فصل سرما آمادگی لازم را داشته باشند و در کمترین زمان باید بالاترین آمادگی را داشته باشند.

وی گفت: برای اینکه مدیران در فصل سرما و بحران احتمالی غافلگیر نشوند باید با هماهنگی و همکاری و انجام اقدامات مناسب از ایجاد حوادث احتمالی پیشگیری کنند.

حمیدوند اظهار کرد: آب‌گرفتگی معابر شهر نهاوند و شهرک شهید حیدری یکی از مشکلات مهم مردم در هنگام بارندگی‌ها است که باید دستگاه‌های مرتبط برای حل این مشکل هرچه زودتر چاره‌ای بیندیشند.

وی بیان داشت: دستگاه‌های خدمات رسان باید در صورت نیاز نسبت به تأمین سوخت جایگزین مراکز عمومی و خدماتی مانند بیمارستان‌ها، مدارس و نانوایی‌ها اقدام کند تا در موقع لزوم از آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی برخوردار باشد.

فرماندار نهاوند افزود: در مناطقی مانند خیابان پیروزی، معلم و معابر شهرک شهید حیدری نهاوند هنگام بارندگی مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌شود که این موضوع هم در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی گفت: در مواقع بحران مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در فرمانداری مستقر شوند تا به مسائل و مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی کنند.

 حمیدوند اظهار داشت: شرکت نفت باید تمهیدات لازم برای جایگزین نفت مردم شهر و روستاها را در شرایط احتمالی که گاز قطع می‌شود؛ اتخاذ کند.

وی عنوان کرد: برای تأمین برق دو بیمارستان شهید حیدری و آیت‌الله علیمرادیان نهاوند در شرایط خاص هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی وجود ندارد و با اقدامات زیرساختی شرکت برق نهاوند برق این دو بیمارستان از دو منبع جداگانه تغذیه می‌شود.

فرماندار نهاوند در پایان افزود: پاک‌سازی جوی‌ها و نهرهای کشاورزی و همچنین برداشتن موانع موجود بر سر آبراه‌ها در جلوگیری از ایجاد رواناب بسیار مهم است و این مورد نیز باید تا قبل از شروع بارش‌ها انجام شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما