تازه های سایت

کد مطلب: 24960
22. آذر 1394 - 18:08
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نهاوند گفت: در ارزیابیهای به عمل آمده از سوی بازرسان وزارتخانه و اداره کل آموزش و پرورش استان از برنامه های پروژه مهر ، شهرستان نهاوند موفق شد رتبه عالی را در سطح استان کسب نماید.

به گزارش سایت گرو، محمد حسین دارایی افزود: شهرستان نهاوند به لحاظ اجرای طرح پروژه مهر از شهرهای برتر استان است و این ششمین سال متوالی است که موفق به کسب رتبه عالی در سطح استان می شود.
وی افزود: طرح پروژه مهر که از برنامه های کلیدی وزارت متبوع برای ساماندهی مدارس تا قبل از شروع سال تحصیلی است از اردیبهشت ماه سال جاری با تشکیل پنج کمیته کاری در نهاوند آغاز گردید و تا یک هفته پس از بازگشایی مدارس ادامه داشت که برای اجرای مطلوب آن یک هزار و 100 نفر از عوامل صفی و ستادی آموزش و پرورش فعالیت داشته اند .
وی گفت: به منظور اجرای برنامه های این طرح در سال جاری 50 جلسه کارشناسی توسط کارگروههای ذیربط و ستاد اصلی پروژه مهر برگزار شد و نیازسنجی های در زمینه های نیروی انسانی ، تعمیر و تجهیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دارایی افزود: در این برنامه به منظور آشنایی معلمان دوره ابتدایی با شیوه های تدریس کتب جدید بیش از 150 ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت برگزار شد و 350 معلم دوره ابتدایی و متوسطه اول در آن شرکت کردند .
وی افزود: علاوه بر این در تابستان گذشته بیش از یک هزار میز و نیمکت و صندلی دانش آموزی تعمیر گردید و دو هزار و 500 متر مربع از کلاسهای مدارس نقاشی و رنگ آمیزی گردید . طرح پروژه مهر همه ساله با هدف ساماندهی مدارس و شروع هدفمند سال تحصیلی از خرداد ماه شروع می شود و تمامی فعالیتهای مربوط به بازگشایی از جمله سازماندهی نیروی انسانی مورد نیاز مدارس ، ساماندهی فضاهای آموزشی و تعمیر و تجهیز مدارس در قالب کمیته های پنج گانه انجام می شود .
در سال تحصیلی 94 -95 بیش از 25 هزار دانش آموز دوره های مختلف تحصیلی در 253 آموزشگاه نهاوند مشغول به تحصیل می باشند./ایرنا

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما