تازه های سایت

کد مطلب: 24951
21. آذر 1394 - 13:50
نخستین وقف در هفته وقف انجام شد
وقف 120 متر زمین در روستای دهفول نهاوند
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از وقف 120 متر زمین با نیت ساخت آشپزخانه مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای دهفول شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام احمدرضا خزایی، از وقف 120 متر زمین در شهرستان نهاوند در هفته وقف خبر داد و اظهار کرد: واقف خیراندیش «علیرضا ایزدی‌خواه» در نخستین روز از هفته وقف زمینی را در روستای دهفول شهرستان نهاوند وقف کرده است.

وی با بیان اینکه این زمین به منظور ساخت آشپزخانه مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای د۲۰هفول شهرستان نهاوند وقف شده است، گفت: زمین موقوفه 100 میلیون ریال ارزش ریالی دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از برگزاری همایش «وقف و مودت اهل‌البیت(ع)» در نهاوند خبر داد و گفت: صبح امروز در امامزاده فضل(ع) این شهرستان مراسم با حضور سخنران و مداحی در سوگ شهادت امام هشتم(ع) برگزار شد.

وی از برنامه دیدار با چند خانواده خیراندیش در طول این هفته خبر داد و گفت: دیدار با خانواده واقفان خیراندیش تبلیغ سنت حسنه وقف است و اثرات قابل توجهی را در جامعه باقی می‌گذارد که باید به آن توجه خاصی کرد.

خزایی با تأکید به اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش خاطرنشان کرد: باید این سنت حسنه را بر اساس نیاز روز جامعه احصاء کرد.

وی کمک هزینه تحصیل و ازدواج جوانان، توجه به بهداشت و درمان و تهیه دارو را از جمله نیازهای روز جامعه دانست و خواستار ایجاد وقف‌های جدید در این زمینه‌ها شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما