تازه های سایت

کد مطلب: 24949
20. آذر 1394 - 17:43
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: 4 سارقان حرفه ای خودرو و احشام در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان اظهار داشت: شب گذشته سارقان با دو دستگاه خودرو مسروقه و به قصد انجام سرقت احشام وارد یکی از روستاهای منطقه نهاوند شدند که با هوشیاری اهالی محل و حضور به موقع پلیس این اقدام ناموفق ماند.

وی در تشریح جزییات این خبر گفت: پس از حضور 4 سارق در نیمه های شب در یکی از روستاهای شهرک، مردم از نیت سرقت آنان با خبر و با اطلاع رسانی به موقع به پلیس، مانع اقدام آنان شدند که بلافاصله با حضور پلیس موضوع تحت پیگیری قرار گرفت.

اقبالیان اظهار کرد: عوامل گشت پاسگاه شهرک و فیروزان بلافاصله محل را محاصره و در نتیجه بازرسی نقطه ای زمین های مزروعی منطقه هر چهار نفر سارق مهاجر شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در تحقیقات بعدی پلیس آگاهی علاوه بر مشخص شدن سرقتی بودن دو دستگاه خودرو توقیف شده در محل، سارقان به سرقت دو دستگاه خودرو دیگر نیز اعتراف کردند و جمعا آمار سرقت های خودرو آنان به چهار دستگاه رسید و این پرونده به محاکم قضایی ارجاع شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ضمن قدردانی از هوشیاری شهروندان و روستاییان در این خصوص خواستار همکاری بیشتر آنان در بحث انتخاب شبگرد حتی المقدور در ایام فصل زمستان شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما