تازه های سایت

کد مطلب: 24778
2. آذر 1394 - 12:01
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: شب خاطره با محوریت «سردار شهید محسن امیدی» در شهر فیروزان از توابع نهاوند برگزار شد.

به گزارش سایت گرو به نقل از نافع، سرتیپ دوم پاسدار مهدی ظفری اظهار داشت: برگزاری یادواره ها و محافل خاطره گویی برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا امروز به عنوان یک اصل تلقی می شود.

وی اضافه کرد: جوانان باید با حضور در این محافل با مسیر زندگی شهدا آشنا شوند و با شناخت راه درست ادامه دهنده خون پاک و مطهر شهدا باشند.

ظفری، همچنین با اشاره به نقش «سردار شهید محسن امیدی» در دفاع مقدس خاطر نشان کرد: این شهید بزرگوار با فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همیاری دوستانش سپاه نهاوند را تاسیس کرد و مسئولیت جانشینی فرمانده سپاه شهر نهاوند را نیز عهده دار شد.

وی یادآور شد: مراسمی با عنوان «محفل شب خاطره» با محوریت «سردار شهید محسن امیدی» و با حضور خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران، رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و همرزمان این شهید والامقام یکم آذر همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر فیروزان برگزار شد.

ظفری با تاکید بر حضور مردم شهید پرور فیروزان و روستاهای بخش خزل و به ویژه جوانان در این مراسم گفت: این مراسم به همت و همکاری پایگاه مقاومت بسیج «شهدای شهر فیروزان» و هم چنین پایگاه مقاومت بسیج «شهید آوینی روستای بره فراخ» برگزار شد.

پایان پیام/

478625

دیدگاه شما