تازه های سایت

کد مطلب: 24773
1. آذر 1394 - 17:16
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: دشمنان به ناتوانی خود در مقابل اراده آهنین ملت ایران اعتراف کرده‎اند.

به گزارش سایت گرو به نقل از فارس،  کریم حمیدوند ظهر امروز در جمع بسیجیان نمونه و نخبه نهاوند با اشاره به اینکه تفکر بسیج امروز به عنوان نقطه‎ای امیدبخش و الهام‎آفرین مطرح شده است، اظهار کرد: امروز کشور ما برای مقابله با جنگ نرم دشمن، بیش از گذشته به تفکر و فرهنگ بسیج و بسیجی نیاز دارد.

وی بسیجیان را افرادی ایثارگر و تلاشگر دانست و گفت: ایران اسلامی به واسطه وجود همین روحیه هر روز بالنده‎تر و سرزنده‎تر از گذشته است.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه ایران اسلامی از امن‎ترین کشورهای دنیاست، این نعمت را ناشی از وجود ولایت و همراهی بسیجیان با ایشان دانست.

وی به اثرات تفکر بسیجی در بین جوانان نخبه اشاره کرد و گفت: عبور از تهدیدها و تحریم‎های ناجوانمردانه دشمنان ناشی از وجود تفکر متعالی بسیجی است.

حمیدوند با بیان اینکه دشمنان به ناتوانی خود در مقابل اراده آهنین ملت ایران اعتراف کرده‎اند، بسیج و بسیجی را چشمه جوشان و خروشانی توصیف کرد که روز به روز بر میزان جوشندگی و خروش آن افزوده می‎شود.

وی اخلاص و ولایتمداری همراه با بصیرت را از دیگر ویژگی‎های بسیجیان در کشور دانست و گفت: امروز بصیرت در کنار علم و فناوری می‎تواند انقلاب اسلامی را با موفقیت از گردنه‌های خطرناک و پیچ‎های حساس عبور دهد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما