تازه های سایت

کد مطلب: 24602
10. آبان 1394 - 12:25
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نهاوند گفت: ملت ایران در روز 13 آبان نشان می دهد هیچ‌گاه زیر بار ظلم و استکبار آمریکای جنایتکار نمی‌رود.

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام والمسلمین حمزه شیرزادی در همایش مشترک ائمه جمعه و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان نهاوند گفت: روز 13 آبان نماد و مظهر استکبارستیزی ملت ایران در مقابل آمریکای مزدور است که برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

وی اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 اتفاق بسیار مهمی در طول تاریخ انقلاب بود و همواره باید گرامی داشته شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نهاوند افزود: ملت ایران در این روز یک‌بار دیگر استکبارستیز بودن خود را به جهانیان نشان داد و اعلام کرد که مبارزه با ظالم و مستکبر همواره ادامه خواهد داشت.

وی گفت: امروزه نقش بسیجیان و دانش آموزان به‌عنوان سربازان مقابله با استکبار بسیار مهم است و باید راه‌های نفوذ دشمن در کشور توسط افراد بصیر و آگاه شناسایی و مسدود شود.

شیرزادی بیان کرد: امروز دشمن درصدد ایجاد خلل در عقاید و باورهای جوانان است و در این راه از هر نقشه‌ای استفاده می‌کند بنابراین باید هوشیار باشیم.

وی اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی باید با بصیرت خود و تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت به تقویت بنیه اعتقادی خود بپردازند و خود را در مقابل جنگ نرم دشمن مصون کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نهاوند افزود: امروز ملت ایران با هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری به مبارزه خود علیه استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار ادامه می‌دهد و در این راه نیز موفق بوده است.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش بسیار زیادی انجام می‌دهند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزند اما با کمک دانش آموزان و جوانان این مرزوبوم و عمل به فرامین رهبر انقلاب، توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌شود.

شیرزادی بیان کرد: دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم از تأکیدات قرآن و دین ما است و در روز 13 آبان ملت ایران با وحدت مثال‌زدنی خود حماسه‌ای دیگر خلق می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: دانش آموزان و آینده‌سازان انقلاب اسلامی در روز 13 آبان ماه با شعارهای مرگ بر آمریکا، اوج نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام می‌کنند و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما